1
Perioada de actualizare
de la 01.09.2021 15:00
până la 06.09.2021 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 06.09.2021 15:00
până la 14.09.2021 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 199 833,33 MDL
Perioada clarificărilor: 1 sept 2021, 15:00 - 6 sept 2021, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 6 sept 2021, 15:00 - 14 sept 2021, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

(repetat) „Reparaţia capitală a blocului alimentar la instituția preșcolară nr.10 din str.Hotinului nr.8 mun.Balti”, conform necesităților DÎTS a Primăriei mun.Bălți
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3101, MOLDOVA, mun.Bălţi, locality, str Independeței
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ceremuș Liliana
Telefonul de contact
+37323154622
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
1 sept 2021, 15:00
Valoarea estimată (fără TVA)
1 199 833,33 MDL
Achizitii.md ID
21043823
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3101, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, str.Hotinului nr.8 mun.Balti
Durata contractului
20 sept 2021 03:00 - 31 dec 2021 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
(repetat) „Reparaţia capitală a blocului alimentar la instituția preșcolară nr.10 din str.Hotinului nr.8 mun.Balti”, conform necesităților DÎTS a Primăriei mun.Bălți CPV: 45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia_standard_lucrari - (repetat) grădința 10
Documentele la ofertă
formulare, contract-model
1.09.21 15:00
Raport de verificare 10 .semnat
Documentele la ofertă
raport de verificare
1.09.21 15:00
documentatia_standard_lucrari - (repetat) grădința 10.semnat
Documentele la ofertă
Doc.standard format PDF
1.09.21 15:00
forma nr.1
Documentele la ofertă
lista cu cantități
1.09.21 15:00
DUAE formular nou din 26.11.2020.semnat
Documentele la ofertă
DUAE PDF
1.09.21 15:00
07-07-2021_15-16-15
Documentele la ofertă
documentația de proiect
1.09.21 15:00
forma nr.1.semnat
Documentele la ofertă
lista cu cantități PDF
1.09.21 15:00
declaratie_ro
Documentele la ofertă
declarație WORD
1.09.21 15:00
Anunț de participare - (repetat) grădința 10.semnat
Documentele la ofertă
Anunț de participare format PDF, semnat
1.09.21 15:00
DUAE formular nou din 26.11.2020
Documentele la ofertă
DUAE format WORD
1.09.21 15:00
3-18-8 Desene
Documentele la ofertă
documentație de proiect
1.09.21 15:00
Caiet de sarcini - repetat gr.10.semnat
Documentele la ofertă
caiet de sarcini
1.09.21 15:00
Gradinita 10
Documentele la ofertă
documentație de proiect
1.09.21 15:00
declaratie_ro.semnat
Documentele la ofertă
declarație PDF
1.09.21 15:00

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

"VLADMIH COMPANY "

Preţul ofertei: 1 250 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Сontractul este atribuit conform criteriului ”cel mai mic preț fără TVA pe lista întreagă și îndeplinirea tuturor criteriilor de selecție și cerințelor din caietul de sarcini”. Operatorul economic a prezentat oferta care corespunde cerinţelor minime de calificare solicitate prin documentele ce ţin de experienţă similară, asigurare cu personal calificat şi utilaj specializat care urmează a fi antrenat la execuţia lucrărilor. De asemenea, au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-au constituit garanţiile pentru ofertă, devizele şi alte documente necesare calificării. S-a constatat că operatorul economic SRL ”Vladmih Company” a elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzînd toate lucrările şi respectînd toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei, conform caietului de sarcini. Prețul ofertei ce depășește cu +4,18% valoarea estimativă a procedurii se datorează majorărilor de preț la materialele de construcții din ultima perioadă. Sînt disponibile surse financiare suplimetare pentru acoperirea diferenței de preț.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Aflux-Prim

Preţul ofertei: 1 517 676,05 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări