1
Perioada de actualizare
de la 26.08.2021 11:41
până la 10.09.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 10.09.2021 10:00
până la 27.09.2021 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 140 000 MDL
Perioada clarificărilor: 26 aug 2021, 11:41 - 10 sept 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 10 sept 2021, 10:00 - 27 sept 2021, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Seringi sterilă, jetabilă
- 3 piese (piston, corp, garnitură),
- capacitate de 2 ml , - ac 21Gx 1”-1½”- 25Gx 1”-1½”
- conector la amboul acului de tip Luer-Slip;
- transparenta
- gradație din 0,2 ml în 0,2 ml sau din 0,1 ml în 0,1 ml
- stopper pentru a preveni ieșirea pistonului din seringă
- garnitură de etanșare a pistonului cu 2 trepte, care nu permite refluarea soluției în timpul administrării
- rezistent la presiune
- alunecare uniformă a pistonului seringii
- netoxice, apirogene
- ambalate individual

Ambalate și etichetate conform Directivei 93/42/CEE (modificată prin Directiva 2007/47/CE), cu indicarea denumirii și adresei producătorului, denumirea si codul produsului, numărului lotului, data fabricării lotului, data expirării lotului, țara de origine, metoda de sterilizare.
Pe ambalajul produsului să fie indicate Pictogramele adecvate de performanţă şi trimiterea la standardul EN.
Mostre - Se vor prezenta 2 buc. ambalate şi etichetate (se acceptă inscripția pe ambalaj în una din limbile de circulație internațională).
*Pentru dispozitivele medicale Înregistrate în Registrul de Stat al Dispozitivelor Medicale a Agenţiei Medicamentului şi Dispozitivelor Medicale să se prezinte - extras din Registrul de Stat al Dispozitivelor Medicale semnat electronic. *Pentru dispozitivele medicale neînregistrate în Registrul de Stat se vor prezenta următoarele documente: a)Certificat CE sau Declarație de conformitate în funcție de evaluarea conformității cu anexele corespunzătoare pentru produsul dat. b) Certificat ISO 13485 și/sau ISO 9001 (în dependență de categoria produsului).

*Se va prezenta fișa tehnică/catalogul/descrierea produsului de catre producator, produsului ce va confirma descrierea tuturor specificațiilor tehnice. În cazul în care produsul deține un cod de catalog a se indica codul în ofertă și trimiterea la pagina de descriere a produsului în formularul F4.1"
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Mitropolitul Banulescu Bodoni 57/1, of. 304
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Postolachi Irina
Telefonul de contact
+37322238247
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
7 sept 2021, 19:25
Valoarea estimată (fără TVA)
140 000 MDL
Achizitii.md ID
21043723
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Beneficiar:Ministerul Sănătății, Beneficiar final:Agenția Națională pentru Sănătate Publică
Durata contractului
1 oct 2021 03:00 - 31 oct 2021 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Achiziţionarea seringilor necesare pentru administrarea vaccinurilor împotriva COVID-19. CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 140000.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Contract model
Documentele la ofertă
Contract model
26.08.21 11:41
Documentația Standard
Documentele la ofertă
Documentația Standard
26.08.21 11:41
Forma F4.1
Specificaţie tehnică
Specificații tehnice F4.1
26.08.21 11:41
DUAE
Documentele la ofertă
DUAE
26.08.21 11:41
declaratie_ro
Documentele la ofertă
Declarație OE
26.08.21 11:41
Forma F4.2
Specificaţie tehnică
Specificații de preț F4.2
26.08.21 11:41
Anunt de participare
Documentele la ofertă
Anunț de participare
26.08.21 11:41
Documentația Standard 07.09.2021
Documentele la ofertă
Documentația standard
7.09.21 19:25
Contract model din 07.09.2021
Documentele la ofertă
Contract model
7.09.21 19:25
Anunt de participare 07.09.2021
Documentele la ofertă
Anunț de participare
7.09.21 19:25

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

ICS "Farmina" SRL

Preţul ofertei: 68 264 MDL
Statut: Anulat
Motivul: evaluare oferte
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

DITA ESTFARM S.R.L

Preţul ofertei: 70 658 MDL
Statut: Anulat
Motivul: evaluare oferte
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

M-INTER-FARMA

Preţul ofertei: 80 360 MDL
Statut: Anulat
Motivul: evaluarea ofertelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

Bio Analitica

Preţul ofertei: 109 200 MDL
Statut: Anulat
Motivul: evaluare oferte
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
5
Denumirea participantului:

Labromed Laborator SRL

Preţul ofertei: 114 800 MDL
Statut: Învingător
Motivul: a fost desemnată câștigătoare oferta în conformitate cu prevederile pct. 6.1 din documentația standard, conform criteriul cel mai mic preț cu corespunderea tututor cerințelor.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
6
Denumirea participantului:

Tetis International Co. SRL

Preţul ofertei: 121 716 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Conform deciziei grupului de lucru pentru achiziții în cadrul componentei ”Sănătate” a proiectului ”Răspuns de urgență la COVID-19” și Suport pentru întreprinderile micro, mici și mijlocii” din 11.10.2021, ofertele Dvs., pentru lotul I, lot II și lot III au fost respinse din motivul oferirii prețului mai mare în raport cu oferta cîștigătoare
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări