1
Perioada de actualizare
de la 25.08.2021 15:50
până la 06.09.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 06.09.2021 10:00
până la 14.09.2021 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 768 000 MDL
Perioada clarificărilor: 25 aug 2021, 15:50 - 6 sept 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 6 sept 2021, 10:00 - 14 sept 2021, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Mobilier urban, inclusiv instalarea în curțile de bloc din sectorul Centru
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mihai Eminescu, 33
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Gheorghe Chetrușca
Telefonul de contact
022242501
Datele achizitiei
Data publicării
25 aug 2021, 15:43
Data ultimilor modificări
26 aug 2021, 10:12
Valoarea estimată (fără TVA)
768 000 MDL
Achizitii.md ID
21043701
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mihai Eminescu, 33
Durata contractului
21 sept 2021 15:45 - 31 dec 2021 15:50
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Bancă cu spătar CPV: 34900000-6 - Diverse echipamente de transport şi piese de schimb
Cantitatea: 200.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Coș de gunoi CPV: 34900000-6 - Diverse echipamente de transport şi piese de schimb
Cantitatea: 100.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
25.08.21 15:50
anunt_participare.signed.pdf anunt_participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
25.08.21 15:50

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Vega Total

Preţul ofertei: 741 666,66 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta este neconformă
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

S.R.L Nova Nivel Grup

Preţul ofertei: 754 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerințelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări