1
Perioada de actualizare
de la 24.08.2021 10:30
până la 29.08.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 29.08.2021 10:00
până la 07.09.2021 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 059 100 MDL
Perioada clarificărilor: 24 aug 2021, 10:30 - 29 aug 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 29 aug 2021, 10:00 - 7 sept 2021, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de amenajare a teritoriului Blocului Psihoneurologic, IMSP Spitalul Raional Hîncesti
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), Str. M. Hincu, 138
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Lupascu Simion
Telefonul de contact
068101202
Datele achizitiei
Data publicării
24 aug 2021, 10:22
Data ultimilor modificări
25 aug 2021, 8:37
Valoarea estimată (fără TVA)
1 059 100 MDL
Achizitii.md ID
21043638
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), Str. M. Hincu, 138
Durata contractului
13 sept 2021 10:27 - 31 dec 2021 10:27
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de amenajare a teritoriului Blocului Psihoneurologic, IMSP Spitalul Raional Hîncesti CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt amenajare.pdf anunt amenajare.pdf
tenderNotice
4 file
24.08.21 10:30
Documentele lotului
duae.doc
17 file
24.08.21 10:30
documentatia standart lucrari.docx
56 file
24.08.21 10:30
cs -amenajare 2.pdf
4 file
25.08.21 08:37

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Srl palisandor & co

Preţul ofertei: 783 333,32 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta SRL „Palisandor & Co” cu valoarea de 939 999,98 lei, inclusiv TVA, a fost determinată drept cîştigătoare.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

CARNALS GRUP

Preţul ofertei: 1 193 869,65 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări