1
Perioada de actualizare
de la 21.08.2021 09:45
până la 28.08.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 28.08.2021 10:00
până la 03.09.2021 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 916 416,08 MDL
Perioada clarificărilor: 21 aug 2021, 9:45 - 28 aug 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 28 aug 2021, 10:00 - 3 sept 2021, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de construcție Casa operatorului, camera echipamentelor din or. Sîngerei la obiectul Canalizarea unui sector din or. Sîngerei, rnul Sîngerei
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-6201, MOLDOVA, Sîngerei, or.Sîngerei, str. Independentei, 124
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Liliana Crihan
Telefonul de contact
060729570
Datele achizitiei
Data publicării
21 aug 2021, 9:28
Data ultimilor modificări
22 aug 2021, 14:07
Valoarea estimată (fără TVA)
916 416,08 MDL
Achizitii.md ID
21043550
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-6201, MOLDOVA, Sîngerei, or.Sîngerei, str. Independentei, 124
Durata contractului
20 sept 2021 09:39 - 24 dec 2022 09:39
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare.semnat.pdf anunt_de_participare.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-anunt de participare
21.08.21 09:45
document standart_lucrari.semnat.pdf document standart_lucrari.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-Document Standart
21.08.21 09:45
formular standart.semnat.pdf formular standart.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-Formular Standart
21.08.21 09:45
proiect 2.pdf proiect 2.pdf
Documentele la ofertă
-proiect 2
21.08.21 09:45
proiect 1.pdf proiect 1.pdf
Documentele la ofertă
-proiect 1
21.08.21 09:45

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Constatforj SRL

Preţul ofertei: 818 610,26 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerințelor solicitate de autoritatea contractantă
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări