1
Perioada de actualizare
de la 19.08.2021 15:46
până la 29.08.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 29.08.2021 10:00
până la 10.09.2021 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 19 400 MDL
Perioada clarificărilor: 19 aug 2021, 15:46 - 29 aug 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 29 aug 2021, 10:00 - 10 sept 2021, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Ouă
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
5401, MOLDOVA, Rezina, or.Rezina (r-l Rezina), or. Rezina, str. 27 August, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Simion Tatarov
Telefonul de contact
025422644
Datele achizitiei
Data publicării
19 aug 2021, 14:57
Data ultimilor modificări
21 aug 2021, 11:53
Valoarea estimată (fără TVA)
19 400 MDL
Achizitii.md ID
21043480
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
5401, MOLDOVA, Rezina, or.Rezina (r-l Rezina), or. Rezina, str. 27 August, 1
Durata contractului
1 oct 2021 15:03 - 31 dec 2021 15:28
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
oua CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini procurarea produselor alimentare pentru instit.presc.trim.iv an.2021.signed.pdf caiet de sarcini procurarea produselor alimentare pentru instit.presc.trim.iv an.2021.signed.pdf
Documentele la ofertă
-caiet de sarcini procurarea produselor alimentare pentru instit.presc.trim.iv an.2021
19.08.21 15:46
documentatia standart produse alimentare trim. iv anul 2021.signed.pdf documentatia standart produse alimentare trim. iv anul 2021.signed.pdf
Documentele la ofertă
-documentatia standart produse alimentare trim. iv anul 2021
19.08.21 15:46
Documentele lotului
documentatia standart produse alimentare trim. iv anul 2021.signed.pdf
-documentatia standart produse alimentare trim. iv anul 2021
19.08.21 15:46
caiet de sarcini procurarea produselor alimentare pentru instit.presc.trim.iv an.2021.signed.pdf
-caiet de sarcini procurarea produselor alimentare pentru instit.presc.trim.iv an.2021
19.08.21 15:46
anunt de participare procurarea produselor alimentare pu instit.presc.trim.iv an.2021.signed.pdf
-anunt de participare procurarea produselor alimentare pu instit.presc.trim.iv an.2021
19.08.21 15:46
duae nou modificat procurarea produselor alimentare pr. or. rezina an 2021.signed.pdf
duae nou modificat procurarea produselor alimentare pr. or. rezina an 2021.
21.08.21 11:53

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL "Lovis Angro"

Preţul ofertei: 20 960 MDL
Statut: Învingător
Motivul: toate documentele solicitate au fost prezentate si corespund cerintelor tehnice solicitate in documentatia standard/caietul de sarcini
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Cooperativa de consum Rezina

Preţul ofertei: 25 152 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări