1
Perioada de actualizare
de la 19.08.2021 12:51
până la 01.09.2021 10:30
2
Propunerea ofertelor
de la 01.09.2021 10:30
până la 21.09.2021 10:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 30 000 MDL
Perioada clarificărilor: 19 aug 2021, 12:51 - 1 sept 2021, 10:30
Perioada de depunere a ofertelor: 1 sept 2021, 10:30 - 21 sept 2021, 10:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Masca faciala protectie FFP3 FS-930 V -Filter Service
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Aurelia Botica
Telefonul de contact
022222364
Datele achizitiei
Data publicării
19 aug 2021, 12:48
Data ultimilor modificări
26 aug 2021, 9:27
Valoarea estimată (fără TVA)
30 000 MDL
Achizitii.md ID
21043473
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Durata contractului
1 ian 2022 02:00 - 31 dec 2022 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Masca faciala protectie FFP3 FS-930 V -Filter Service CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 100.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
contract -.doc
Documentele la ofertă
-
19.08.21 12:51
raport -livrari.docx
Documentele la ofertă
-
19.08.21 12:51
duae_ro_0 (1).doc
Documentele la ofertă
-
19.08.21 12:51
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
Documentele la ofertă
-
26.08.21 09:27
formularele-f4.1-si-f4.2-lp.xlsx
Documentele la ofertă
-
26.08.21 09:27

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

MED-M

Preţul ofertei: 2 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: corespunde tuturor cerintelor
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări