1
Perioada de actualizare
de la 19.08.2021 11:50
până la 30.08.2021 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 30.08.2021 12:00
până la 10.09.2021 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 9 984 000 MDL
Perioada clarificărilor: 19 aug 2021, 11:50 - 30 aug 2021, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 30 aug 2021, 12:00 - 10 sept 2021, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform caietului de sarcini
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Bucuriei 12a
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Drăgălin Cristian
Telefonul de contact
+37322212296
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
19 aug 2021, 11:50
Valoarea estimată (fără TVA)
9 984 000 MDL
Achizitii.md ID
21043467
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, Chisinau, mun. Chișinău, str. Bucuriei 12a
Durata contractului
20 sept 2021 03:00 - 30 dec 2021 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de întreținere periodică a drumurilor publice naționale cu îmbrăcăminte rutieră din beton asfaltic în raionul Fălești și mun. Bălți CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Documente licitatie lucrari asfalt Fălești, mun. Bălți
Documentele la ofertă
Documentația standard lucrări
19.08.21 11:50
DUAE asfalt Fălești, mun. Bălți
Documentele la ofertă
DUAE
19.08.21 11:50
Caiet de sarcini asfalt Fălești, mun. Bălți
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini
19.08.21 11:50
Anunț de participare asfalt Falești mun. Balti
Documentele la ofertă
Anunț de participare
19.08.21 11:50

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SA Drumuri Bălți

Preţul ofertei: 8 486 400,02 MDL
Statut: Învingător
Motivul: În baza hotărârii grupului de lucru al Î.S. ,,Administrația de Stat a Drumurilor” nr. ocds-b3wdp1-MD-1629362239807 din 14.09.2021 ce ține de evaluarea rezultatelor licitației publice nr. ocds-b3wdp1-MD-1629362239807 din 10.09.2021, în vederea achiziționării lucrărilor de întreținere periodică a drumurilor publice naționale cu îmbrăcăminte rutieră din beton asfaltic în raionul Fălești și mun. Bălți, vă comunicăm următoarele: Oferta câștigătoare este cea care întrunește toate cerinţele minime de calificare şi are cel mai mic preţ fără TVA. Criteriul de apreciere a ofertei câştigătoare a fost comunicat operatorilor economici prin documentația de atribuire. Cel mai mic preț a propus operatorul economic S.A.,,Drumuri Bălți” în sumă de 8 486 400,02 (opt milioane patru sute optzeci și șase mii patru sute lei, 02 bani) fără TVA și 10 183 680,02 (zece milioane una sută optzeci și trei mii șase sute optzeci lei, 02 bani) inclusiv TVA, cu corespunderea cerințelor înaintate. Oferta câștigătoare corespunde cerinţelor minime de calificare solicitate, au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-a constituit garanţia pentru ofertă, devizele şi alte documente necesare calificării. La evaluarea părţii financiare și tehnice a ofertei s-a constatat că operatorul economic câștigător a elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzând toate lucrările şi respectând toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei conform caietului de sarcini. Luând în consideraţie specificul lucrărilor, operatorul economic desemnat câştigător a dat dovadă de o corespundere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de specificul achiziţiei. Contractul de antrepriză va fi încheiat cu ofertantul câştigător numai după expirarea termenului de așteptare de 6 zile de la data comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de atribuire, în conformitate cu art.32 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 şi va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţia pentru ofertă. Potrivit ordinului Ministerului Finanțelor nr.145 din 24.11.2020, în termen de 5 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție publică, ofertantul desemnat câștigător va prezenta autorității contractante și Agenției Achiziții Publice ,,Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani,,.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

IPS ”Corsag” SRL

Preţul ofertei: 9 217 269,06 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări