1
Perioada de actualizare
de la 16.08.2021 13:30
până la 21.08.2021 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 21.08.2021 15:00
până la 24.08.2021 15:00
3
Licitaţie
de la 25.08.2021 15:00
până la 25.08.2021 15:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 405 586 MDL
Perioada clarificărilor: 16 aug 2021, 13:30 - 21 aug 2021, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 21 aug 2021, 15:00 - 24 aug 2021, 15:00
Începutul licitației: 25 aug 2021, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Construcția unui Mini-stadion de fotbal in s.Badicul Moldovenesc
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD3913, MOLDOVA, Cahul, s.Badicul Moldovenesc, s Badicul Moldovenesc
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Dumitru Goropceanu
Telefonul de contact
29970222
Datele achizitiei
Data publicării
16 aug 2021, 11:09
Data ultimilor modificări
16 aug 2021, 13:30
Valoarea estimată (fără TVA)
405 586 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
16 223,44 MDL
Achizitii.md ID
21043198
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD3913, MOLDOVA, Cahul, s.Badicul Moldovenesc, s Badicul Moldovenesc
Durata contractului
6 sept 2021 13:25 - 11 sept 2021 13:25
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Construcția unui Mini-stadion de fotbal in s.Badicul Moldovenesc CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Complet
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
billOfQuantity
caiet de sarcini
16.08.21 13:30
duae_ro_0.signed.pdf duae_ro_0.signed.pdf
Documentele la ofertă
duae
16.08.21 13:30
anunt_de_participare.signed.pdf anunt_de_participare.signed.pdf
tenderNotice
anunț de participare
16.08.21 13:30
documentatia_standard_lucrari.signed.pdf documentatia_standard_lucrari.signed.pdf
Documentele la ofertă
documentația standard de lucrări
16.08.21 13:30

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Trend-Construct

Preţul ofertei: 378 396,10 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde criteriului cel mai mic preț
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Bau House & Co

Preţul ofertei: 380 981,52 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări