1
Perioada de actualizare
de la 16.08.2021 11:13
până la 22.08.2021 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 22.08.2021 09:00
până la 29.08.2021 09:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 1 011 001 MDL
Perioada clarificărilor: 16 aug 2021, 11:13 - 22 aug 2021, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 22 aug 2021, 9:00 - 29 aug 2021, 9:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație capitală a sălii de spectacole din satul Puhoi,rl Ialoveni

Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
6824, MOLDOVA, Ialoveni, s.Puhoi, s.Puhoi
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Palachi Galina
Telefonul de contact
079705496
Datele achizitiei
Data publicării
16 aug 2021, 11:13
Data ultimilor modificări
16 aug 2021, 11:33
Achizitii.md ID
21043195
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
Data:
16 aug 2021, 11:33
Subiectul întrebării:
rechizite bancare
Întrebare:
buna ziua, cod IBAN pt scrisoare de garantie in anunt a-ti inclus doar codul fiscal la rechizite!
Răspuns (16 aug 2021, 16:45):
Garanția de bună execuție se cere doar de la cîștigător și va fi anunțat în termen.Pentru garanție bancară este formularul 9 din anexa la documentatia standart
Data:
16 aug 2021, 12:59
Subiectul întrebării:
Valabilitatea ofertelor
Întrebare:
Buna ziua indicati va rugam termenul de valabilitate a ofertei
Răspuns (16 aug 2021, 16:49):
60 de zile
Data:
19 aug 2021, 12:43
Subiectul întrebării:
Garantie pentru oferta
Întrebare:
Buna ziua, publicati va rugam rechizitele bancare in vederea perfectarii garantiei prin transfer la contul autoritatii contractante, multumim anticipat.
Răspuns (20 aug 2021, 10:45):
A fost decizia grupului de achiziții de a solicita doar conform anexei nr.9 din documentatia standart garanția pentru ofertă.
Data:
20 aug 2021, 08:10
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
pozitia 35- specificati ce fel de placi metalice se folosesc la finisarea tavanului?
Răspuns (20 aug 2021, 11:32):
Aceste plăci reprezintă panouri prefabricate pentru plafoane suspendate.În anunțul de participare este indicat că vor fi organizate vizite la locul desfășurării lucrărilor și va fi demonstrat tipul de lucrări mai clar.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.