1
Perioada de actualizare
de la 16.08.2021 08:12
până la 03.09.2021 10:39
2
Propunerea ofertelor
de la 03.09.2021 10:39
până la 09.09.2021 06:38
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 976 323,20 MDL
Perioada clarificărilor: 16 aug 2021, 8:12 - 3 sept 2021, 10:39
Perioada de depunere a ofertelor: 3 sept 2021, 10:39 - 9 sept 2021, 6:38

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Se va construi o anexa la clădirea existentă

Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3725, MOLDOVA, Străşeni, s.Pănăşeşti, Stefan cel Mare 53
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Bujoreanu Valeriu
Telefonul de contact
023777225
Datele achizitiei
Data publicării
16 aug 2021, 8:12
Data ultimilor modificări
26 aug 2021, 13:51
Achizitii.md ID
21043178
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
declaratie_ro.doc
Documentele la ofertă
8
16.08.21 08:12
documentatie standard pentru lucrari.docx
Documentele la ofertă
4
16.08.21 08:12
duae ciobanca.doc
Documentele la ofertă
6
16.08.21 08:12
proiect gradinita ciobanca.pdf proiect gradinita ciobanca.pdf
Documentele la ofertă
7
16.08.21 08:12
duae ciobanca.signed.pdf duae ciobanca.signed.pdf
Documentele la ofertă
5
16.08.21 08:12
anunt de participare-.signed.pdf anunt de participare-.signed.pdf
Documentele la ofertă
1
21.08.21 09:37
caiet de sarcini-converted.signed.pdf caiet de sarcini-converted.signed.pdf
Documentele la ofertă
2
25.08.21 09:50
Data:
19 aug 2021, 15:02
Subiectul întrebării:
Termen de depunere a ofertelor
Întrebare:
Bună ziua. Conform legii achizitii publice termenul pentru COP lucrari este de min 12 zile (art. 57 alin. (6) din Legea 131/2015). Rugam sa va conformati.
Răspuns (19 aug 2021, 15:18):
Redactat.
Data:
19 aug 2021, 15:22
Subiectul întrebării:
Termen de depunere a ofertelor
Întrebare:
Conform Codului Civil zilele trebuie sa fie complete, adica din 16 august numarati 12 zile complete, iar data de 16 august nu se numera.
Răspuns (20 aug 2021, 08:36):
Da, ziua de 16 nu s-a numarat.
Data:
20 aug 2021, 09:27
Subiectul întrebării:
Termen depunere oferte
Întrebare:
Da, acum corect ati modificat. Multumim pentru receptivitate. O zi buna.
Răspuns (20 aug 2021, 09:49):
De asemenea.
Data:
24 aug 2021, 08:58
Subiectul întrebării:
Caietul de sarcini
Întrebare:
Buna ziua! Vă rugăm să luați cunoștință cu art. 37, alin. (6) din Legea Nr. 131 privind achizițiile publice în care se menționează că Specificațiile tehnice nu vor face referinţă la o anumită marcă comercială sau la un anumit agent economic, la un brevet, o schiță sau un tip de bunuri, de lucrări şi de servicii, nu vor indica o origine concretă, un producător sau un operator economic concret. În cazul în care nu există un mod suficient de exact de expunere a cerințelor faţă de achiziţie, iar o astfel de referinţă este inevitabilă, caracteristicile vor include cuvintele „sau echivalentul”. Menționăm concret și solicităm să înlocuiți referințele la producători, marcă etc în caietul de sarcini, de ex. la pozițiile 14, 21 etc. Verificați și alte poziții căci în tot caietul de sarcini se face referință la mai mulți producători, ceea ce este contrar legislației și încalcă principiile achizițiilor publice.
Răspuns (24 aug 2021, 09:13):
Este indicat ”tip”, adica ceva aproximativ.
Data:
26 aug 2021, 10:55
Subiectul întrebării:
perioada depunere
Întrebare:
faceti cv cu perioada de depunere, ati indicat de pe 27, dar de pe 27 pina pe 01.09 sunt zile libere si nu lucreaza nimeni, avem garantiie bancara, nu ne incadram cu timpul
Răspuns (26 aug 2021, 13:52):
Ok.
Data:
28 aug 2021, 13:02
Subiectul întrebării:
Răspuns (24 aug 2021, 09:13)
Întrebare:
Mai citiți odată legea, este destul de clar stipulat cum să scrieți. Rugăm să vă conformați legii achiziții publice. O zi bună.
Răspuns (28 aug 2021, 15:13):
Vedeți documentele sunt conform legii și nu blocați intenționat achiziția.
Data:
28 aug 2021, 13:50
Subiectul întrebării:
Răspuns (24 aug 2021, 09:13)
Întrebare:
Art. 37, alin. (6) din Legea Nr. 131 privind achizițiile publice: ...În cazul în care ... o astfel de referinţă este inevitabilă, caracteristicile vor include cuvintele „sau echivalentul”.
Răspuns (28 aug 2021, 15:13):
În documente este scris echivalent. nu blocați intenționat achiziția.
Data:
28 aug 2021, 19:34
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
Scuzați, nicidecum nu a fost intenționat, răspunsul dvs din 24 aug 2021, 09:13 ne-a dus în eroare.
Răspuns (1 sept 2021, 10:39):
ok
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.