1
Perioada de actualizare
de la 13.08.2021 15:34
până la 23.08.2021 10:30
2
Propunerea ofertelor
de la 23.08.2021 10:30
până la 18.09.2021 13:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 76 800 MDL
Perioada clarificărilor: 13 aug 2021, 15:34 - 23 aug 2021, 10:30
Perioada de depunere a ofertelor: 23 aug 2021, 10:30 - 18 sept 2021, 13:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lot nr. 38 Trocare pentru chirurgia vitreoretiniana 25G
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Sergiu Balta
Telefonul de contact
+ 373 022 222 364
Datele achizitiei
Data publicării
13 aug 2021, 15:03
Data ultimilor modificări
21 aug 2021, 10:30
Valoarea estimată (fără TVA)
76 800 MDL
Achizitii.md ID
21043147
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Durata contractului
1 ian 2022 02:00 - 31 dec 2022 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lot nr. 38 Trocare pentru chirurgia vitreoretiniana 25G CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 12.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
model-contract.doc
Documentele la ofertă
model-contract
13.08.21 15:34
1. documentatia_standard_bunuri.semnat (12).pdf 1. documentatia_standard_bunuri.semnat (12).pdf
Documentele la ofertă
documentatia_standard
13.08.21 15:34
anunt_de_participare12.semnat (14).pdf anunt_de_participare12.semnat (14).pdf
Documentele la ofertă
anunt_de_participare
13.08.21 15:34
caiet de sarcini.semnat (11).pdf caiet de sarcini.semnat (11).pdf
Documentele la ofertă
caiet de sarcini
13.08.21 15:34
lista de distributie oftalm suplim 2022.xlsx
Documentele la ofertă
lista de distributie
13.08.21 15:34
formularele-f4.1-si-f4.2-lp.xlsx
Documentele la ofertă
formularele-f4.1-si-f4.2
21.08.21 10:30
caiet de sarcini.semnat (2).pdf caiet de sarcini.semnat (2).pdf
Documentele la ofertă
caiet de sarcini
21.08.21 10:30

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Tetis International Co. SRL

Preţul ofertei: 14 304 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde tuturor cerințelor obligatorii solicitate
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Lensess Grup SRL

Preţul ofertei: 63 600 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări