1
Perioada de actualizare
de la 13.08.2021 14:28
până la 12.09.2021 15:04
2
Propunerea ofertelor
de la 12.09.2021 15:04
până la 08.10.2021 15:04
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 26 082 MDL
Perioada clarificărilor: 13 aug 2021, 14:28 - 12 sept 2021, 15:04
Perioada de depunere a ofertelor: 12 sept 2021, 15:04 - 8 oct 2021, 15:04
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lot nr.35Fir sutura 10/0 pentru Fixarea cristalinului la scleră, ac curbat
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Sergiu Balta
Telefonul de contact
+ 373 022 222 364
Datele achizitiei
Data publicării
13 aug 2021, 14:18
Data ultimilor modificări
2 sept 2021, 15:30
Valoarea estimată (fără TVA)
26 082 MDL
Achizitii.md ID
21043139
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Durata contractului
1 ian 2022 02:00 - 31 dec 2022 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lot nr.35Fir sutura 10/0 pentru Fixarea cristalinului la scleră, ac curbat CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 175.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
model-contract.doc
Documentele la ofertă
model-contract
13.08.21 14:28
duae_ro_0 (1).doc
Documentele la ofertă
DUAE
13.08.21 14:28
lista de distributie oftalmologie 2022.xlsx
Documentele la ofertă
lista de distribuție
13.08.21 14:28
anunt_de_participare12.semnat (13).pdf anunt_de_participare12.semnat (13).pdf
Documentele la ofertă
anunt_de_participare
13.08.21 14:28
1. documentatia_standard_bunuri.semnat (11).pdf 1. documentatia_standard_bunuri.semnat (11).pdf
Documentele la ofertă
documentatia_standard
13.08.21 14:28
caiet de sarcini 02.09.2021.semnat.pdf caiet de sarcini 02.09.2021.semnat.pdf
Documentele la ofertă
caiet de sarcini
2.09.21 15:30
formularele-f4.1-si-f4.2-lp 02.09.2021.xlsx
Documentele la ofertă
formularele-f4.1-si-f4.2
2.09.21 15:30

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SOGNO

Preţul ofertei: 14 875 MDL
Statut: Învingător
Motivul: corespunde cerintelor
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Lensess Grup SRL

Preţul ofertei: 19 075 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări