1
Perioada de actualizare
de la 12.08.2021 17:14
până la 17.08.2021 17:23
2
Propunerea ofertelor
de la 17.08.2021 17:23
până la 25.08.2021 01:23
3
Licitaţie
de la 25.08.2021 15:00
până la 25.08.2021 15:18
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 1 850 000 MDL
Perioada clarificărilor: 12 aug 2021, 17:14 - 17 aug 2021, 17:23
Perioada de depunere a ofertelor: 17 aug 2021, 17:23 - 25 aug 2021, 1:23

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Lucrări de reparație a grupurilor sanitare și bucătăriilor din căminul nr. 19, str. Florilor 4/6, mun. Chișinău
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Alexe Mateevici 60
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Elena Calmîș
Telefonul de contact
022241240
Datele achizitiei
Data publicării
12 aug 2021, 17:14
Data ultimilor modificări
15 aug 2021, 17:23
Achizitii.md ID
21043105
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
Anunt de participare.pdf Anunt de participare.pdf
tenderNotice
Anunt de participare
12.08.21 17:14
Anexa 2A - factori de evaluare.pdf Anexa 2A - factori de evaluare.pdf
Documentele la ofertă
Factorii de evaluare
12.08.21 17:18
Documentatia standard lucrari.docx
Documentele la ofertă
Documentatia standard lucrari
12.08.21 17:19
DUAE.doc
Documentele la ofertă
Formularul DUAE
12.08.21 17:20
Anexa 1A - caiet de sarcini.rtf
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini - Formularul de deviz nr.1. Lista cu cantitățile de lucrări.
15.08.21 17:23
Data:
13 aug 2021, 15:23
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua precizati varog volum P27 - 0.00 m2 Dupa succesinea lucrarilor este posibil sa fie 235.50 m2.
Răspuns (15 aug 2021, 17:24):
Bună ziua. Vă mulțumim pentru clarificare. Caietul de sarcini a fost modificat la pozitia 27 cu volumul 235,50 m2. O zi frumoasă.
Data:
13 aug 2021, 15:43
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
Buna ziua explicati p 5 documente necesare de prezentat Garantia de buna executie 5% se va prezenta de agent economit cistigator dupa petrecerea etapa 3 licitatiei sau ? la d-stra se subintelege obligatoriu etapa 2 (propunerea oferte)
Răspuns (15 aug 2021, 11:12):
Bună ziua. Mulțumim pentru întrebare. În anunțul de participare la pct. 5 se solicită la etapa depunerii ofertei, de la toți operatorii economici, o declarație cu privire la prezentarea garanției de bună execuție de 5% la data semnării contractului. Atragem atenția că la etapa depunerii ofertelor nu se solicită depunerea garanției de bună execuție 5% ci se solicită prezentarea declarației prin care confirmați că în cazul desemnării ca câștigător veți depune garanția 5% pînă la semnarea contractului. O zi frumoasă.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.