1
Perioada de actualizare
de la 10.08.2021 17:58
până la 16.08.2021 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 16.08.2021 15:00
până la 25.08.2021 15:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 440 000 MDL
Perioada clarificărilor: 10 aug 2021, 17:58 - 16 aug 2021, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 16 aug 2021, 15:00 - 25 aug 2021, 15:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație capitală a acoperișului clădirii din str.Ghenadie Iablocikin 5A, mun.Chișinău
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2059, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Doina, 102
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Daniela Bunacale
Telefonul de contact
062102288
Datele achizitiei
Data publicării
10 aug 2021, 17:23
Data ultimilor modificări
10 aug 2021, 17:58
Valoarea estimată (fără TVA)
440 000 MDL
Achizitii.md ID
21043018
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2059, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Doina, 102
Durata contractului
27 aug 2021 17:58 - 30 dec 2021 17:58
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație capitală a acoperișului clădirii din str.Ghenadie Iablocikin 5A, mun.Chișinău CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini iablocikin-cu materialul beneficiarului +.rtf
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini str.Iablocikin, 5A
10.08.21 17:58
ordin mf nr. 69 documentației standard.docx
Documentele la ofertă
Ordinul Ministerului Finanțelor nr.69 din 07.05.2021
10.08.21 17:58
caiet de sarcini franco- pentru grup de lucru + .rtf
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini str. Ivano Franco, 2 A, Bălți
10.08.21 17:58
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
Documentele la ofertă
Anunt de participare
10.08.21 17:58
ds_lucrari +.docx
Documentele la ofertă
Documentația standard
10.08.21 17:58
duae_lucrări nou +.docx
Documentele la ofertă
DUAE
10.08.21 17:58

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SC,,Elinatcons”SRL

Preţul ofertei: 497 010 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerințelor indicate în Anunțul de participare
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări