1
Perioada de actualizare
de la 09.08.2021 17:56
până la 19.08.2021 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 19.08.2021 14:00
până la 07.09.2021 16:30
3
Licitaţie
de la 08.09.2021 15:00
până la 08.09.2021 15:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 200 000 MDL
Perioada clarificărilor: 9 aug 2021, 17:56 - 19 aug 2021, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 19 aug 2021, 14:00 - 7 sept 2021, 16:30
Începutul licitației: 8 sept 2021, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de elaborare a studiului de fezabilitate, în vederea stabilirii oportunităților de inițiere/desfășurare a unui parteneriat public-privat în municipiul Chișinău privind: „Reconstrucția pasajului subteran de pietoni din intersecția bd. Ștefan cel Mare și Sfânt cu str. Izmail ”
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Columna, 106
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Liliana COROLETCHI
Telefonul de contact
022 222327
Datele achizitiei
Data publicării
9 aug 2021, 17:49
Data ultimilor modificări
17 aug 2021, 12:14
Valoarea estimată (fără TVA)
200 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
2 000 MDL
Achizitii.md ID
21042956
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Columna, 106
Durata contractului
9 sept 2021 17:55 - 31 dec 2021 17:55
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de elaborare a studiului de fezabilitate, în vederea stabilirii oportunităților de inițiere/desfășurare a unui parteneriat public-privat în municipiul Chișinău privind: „Reconstrucția pasajului subteran de pietoni din intersecția bd. Ștefan cel Mare și Sfânt cu str. Izmail ” CPV: 79300000-7 - Studii de piaţă şi cercetare economică
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Servicii de elaborare a studiului de fezabilitate, în vederea stabilirii oportunităților de inițiere/desfășurare a unui parteneriat public-privat în municipiul Chișinău privind: „Reconstrucția pasajului subteran de pietoni din intersecția bd. Ștefan cel Mare și Sfânt cu str. Izmail ”
9.08.21 17:56
anunt de participare.semnat.pdf anunt de participare.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Servicii de elaborare a studiului de fezabilitate, în vederea stabilirii oportunităților de inițiere/desfășurare a unui parteneriat public-privat în municipiul Chișinău privind: „Reconstrucția pasajului subteran de pietoni din intersecția bd. Ștefan cel Mare și Sfânt cu str. Izmail ”
9.08.21 17:56
documentatia standart.semnat.pdf documentatia standart.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Servicii de elaborare a studiului de fezabilitate, în vederea stabilirii oportunităților de inițiere/desfășurare a unui parteneriat public-privat în municipiul Chișinău privind: „Reconstrucția pasajului subteran de pietoni din intersecția bd. Ștefan cel Mare și Sfânt cu str. Izmail ”
9.08.21 17:56
model de declaratie.semnat.pdf model de declaratie.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Servicii de elaborare a studiului de fezabilitate, în vederea stabilirii oportunităților de inițiere/desfășurare a unui parteneriat public-privat în municipiul Chișinău privind: „Reconstrucția pasajului subteran de pietoni din intersecția bd. Ștefan cel Mare și Sfânt cu str. Izmail ”
9.08.21 17:56
Documentele lotului
caiet de sarcini.semnat.pdf
Servicii de elaborare a studiului de fezabilitate, în vederea stabilirii oportunităților de inițiere/desfășurare a unui parteneriat public-privat în municipiul Chișinău privind: „Reconstrucția pasajului subteran de pietoni din intersecția bd. Ștefan cel Mare și Sfânt cu str. Izmail ”
9.08.21 17:56

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Ecologie-Expert SRL

Preţul ofertei: 195 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Ofertantul nu corespunde capacității tehnice şi/sau profesionale
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

BCC GROUP SRL

Preţul ofertei: 196 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Documentația corespunde cerințelor stipulate în Anunțul de Participare și Caietul de Sarcini
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Servicii de elaborare a studiului de fezabilitate, în vederea stabilirii oportunităților de inițiere/desfășurare a unui parteneriat public-privat în municipiul Chișinău privind: „Reconstrucția pasajului subteran de pietoni din intersecția bd. Ștefan cel Mare și Sfânt cu str. Izmail ”
Data:
17 aug 2021, 12:14
Subiectul întrebării:
Clarificari
Întrebare:
Buna, 1. Este necesar de inregistrat prealabil pentru participare la licitatie? 2. Daca documentele se semneaza electronic este necesar si semnatura si stampila umeda? 3. Semnatura electronica obligatoriu a administratorului sau este posibil sa semneze si persoana responsabila angajata in cadrul companiei?
Răspuns (18 aug 2021, 11:51):
Buna ziua. 1. Nu este necesară înregistrarea prealabila, participantul este obligat sa încarce documentația solicitată de către autoritatea contractanta pe platforma electronica de achiziții cu respectarea condițiilor specificate, dacă acesta corespunde cerințelor stipulate in documentația de atribuire. 2. Conform condițiilor anunțului de participare, este necesară aplicarea semnăturii electronice valabile a persoanei împuternicite pe toate documentele încărcate. 3. Semnătura pe documentele prezentate urmează a fi aplicat de administratorul operatorului economic sau de către persona împuternicită in sensul dat de către administrator, cu prezentarea obligatorie a procurii cu specificarea expresa a împuternicirii date.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări