Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21042956
1
Perioada de actualizare
de la
09.08.2021 17:56
până la 19.08.2021 14:00
până la 19.08.2021 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la
19.08.2021 14:00
până la 07.09.2021 16:30
până la 07.09.2021 16:30
3
Licitaţie
de la
08.09.2021 15:00
până la 08.09.2021 15:09
până la 08.09.2021 15:09
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
200 000 MDL
Perioada clarificărilor:
9 aug 2021, 17:56 - 19 aug 2021, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor:
19 aug 2021, 14:00 - 7 sept 2021, 16:30
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Servicii de elaborare a studiului de fezabilitate, în vederea stabilirii oportunităților de inițiere/desfășurare a unui parteneriat public-privat în municipiul Chișinău privind: „Reconstrucția pasajului subteran de pietoni din intersecția bd. Ștefan cel Mare și Sfânt cu str. Izmail ”
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Columna, 106
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
9 aug 2021, 17:56
Data ultimilor modificări
17 aug 2021, 12:14
Achizitii.md ID
21042956
MTender ID
CPV
79300000-7 - Studii de piaţă şi cercetare economică; sondaje şi statistici
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Activ
Documentele procedurii de achiziție
duae.semnat.pdf
duae.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Servicii de elaborare a studiului de fezabilitate, în vederea stabilirii oportunităților de inițiere/desfășurare a unui parteneriat public-privat în municipiul Chișinău privind: „Reconstrucția pasajului subteran de pietoni din intersecția bd. Ștefan cel Mare și Sfânt cu str. Izmail ”
9.08.21 17:56
anunt de participare.semnat.pdf
anunt de participare.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Servicii de elaborare a studiului de fezabilitate, în vederea stabilirii oportunităților de inițiere/desfășurare a unui parteneriat public-privat în municipiul Chișinău privind: „Reconstrucția pasajului subteran de pietoni din intersecția bd. Ștefan cel Mare și Sfânt cu str. Izmail ”
9.08.21 17:56
documentatia standart.semnat.pdf
documentatia standart.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Servicii de elaborare a studiului de fezabilitate, în vederea stabilirii oportunităților de inițiere/desfășurare a unui parteneriat public-privat în municipiul Chișinău privind: „Reconstrucția pasajului subteran de pietoni din intersecția bd. Ștefan cel Mare și Sfânt cu str. Izmail ”
9.08.21 17:56
model de declaratie.semnat.pdf
model de declaratie.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Servicii de elaborare a studiului de fezabilitate, în vederea stabilirii oportunităților de inițiere/desfășurare a unui parteneriat public-privat în municipiul Chișinău privind: „Reconstrucția pasajului subteran de pietoni din intersecția bd. Ștefan cel Mare și Sfânt cu str. Izmail ”
9.08.21 17:56
Servicii de elaborare a studiului de fezabilitate, în vederea stabilirii oportunităților de inițiere/desfășurare a unui parteneriat public-privat în municipiul Chișinău privind: „Reconstrucția pasajului subteran de pietoni din intersecția bd. Ștefan cel Mare și Sfânt cu str. Izmail ”
Data:
17 aug 2021, 12:14
Subiectul întrebării:
Clarificari
Întrebare:
Buna,
1. Este necesar de inregistrat prealabil pentru participare la licitatie?
2. Daca documentele se semneaza electronic este necesar si semnatura si stampila umeda?
3. Semnatura electronica obligatoriu a administratorului sau este posibil sa semneze si persoana responsabila angajata in cadrul companiei?
Răspuns (18 aug 2021, 11:51):
Buna ziua.
1. Nu este necesară înregistrarea prealabila, participantul este obligat sa încarce documentația solicitată de către autoritatea contractanta pe platforma electronica de achiziții cu respectarea condițiilor specificate, dacă acesta corespunde cerințelor stipulate in documentația de atribuire.
2. Conform condițiilor anunțului de participare, este necesară aplicarea semnăturii electronice valabile a persoanei împuternicite pe toate documentele încărcate.
3. Semnătura pe documentele prezentate urmează a fi aplicat de administratorul operatorului economic sau de către persona împuternicită in sensul dat de către administrator, cu prezentarea obligatorie a procurii cu specificarea expresa a împuternicirii date.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK