1
Perioada de actualizare
de la 09.08.2021 16:00
până la 16.08.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 16.08.2021 10:00
până la 25.08.2021 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 636 161,02 MDL
Perioada clarificărilor: 9 aug 2021, 16:00 - 16 aug 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 16 aug 2021, 10:00 - 25 aug 2021, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de schimbare a rețelei de canalizare externă (repetat)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Lăcrămioara Crudu
Telefonul de contact
022 857 239
Datele achizitiei
Data publicării
9 aug 2021, 15:13
Data ultimilor modificări
10 aug 2021, 10:00
Valoarea estimată (fără TVA)
1 636 161,02 MDL
Achizitii.md ID
21042941
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Durata contractului
27 aug 2021 15:30 - 31 dec 2021 15:30
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de schimbare a rețelei de canalizare externă (repetat) CPV: 45300000-0 - Lucrări de instalaţii pentru clădiri
Cantitatea: 1608.0
Unități de măsură: Metru
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_0.doc
Documentele la ofertă
DUAE
9.08.21 16:00
contract model.doc
Model de сontract
Contract model
9.08.21 16:00
ds_lucrari.docx
Documentele la ofertă
Documentația standard
9.08.21 16:00
anunț de participare.pdf anunț de participare.pdf
tenderNotice
Anunț de participare
10.08.21 10:00
aviz de verificare.pdf aviz de verificare.pdf
Clarificări pentru participanți
Aviz de verificare
10.08.21 10:00

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Silans-I.S.

Preţul ofertei: 1 396 497,59 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Ofertantul cade sub incidența temeiurilor de excludere
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Compania Termosistem

Preţul ofertei: 1 563 392,29 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerințelor de calificare și selecție solicitate de către autoritatea contractantă.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Valdcongrup SRL

Preţul ofertei: 1 631 312 MDL
Statut: în aşteptare
4
Denumirea participantului:

Vipart Plus

Preţul ofertei: 1 791 836,27 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
5
Denumirea participantului:

ATAR INTER

Preţul ofertei: 1 896 807,94 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări