Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 438 000 MDL
Perioada clarificărilor: 9 aug 2021, 15:25 - 18 aug 2021, 16:31
Perioada de depunere a ofertelor: 18 aug 2021, 16:31 - 21 aug 2021, 18:31

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Echipamente de cercetare și măsurare astronomică /Echipamente cu lentile sensibile - specializate
Informația despre anulare
Motivul anulării
Potrivit art.71. alin.1 lit.d) a Legii nr.131 din 03.07.2015, grupul de lucru a hotărît de a anula procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică, deoarece prin valoarea inclusă în propunerea financiară, depășesc valoarea fondurilor alocate pentru îndeplinirea contractului de achiziții publice.
Data anulării
15 oct 2021, 16:56
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mitropolit Dosoftei, 99
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Andrei Pavaloi
Telefonul de contact
022233063
Datele achizitiei
Data publicării
9 aug 2021, 15:25
Data ultimilor modificări
15 oct 2021, 16:57
Achizitii.md ID
21042940
CPV
38900000-4 - Diverse instrumente de evaluare şi de testare
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Observator astronomic mobil. Echipament de cercetare spațială optică, pentru amatori, cu accesoriile de corespunzătoare necesare, opțiune de astrofotografiere, scanare și proiectare în rezoluție de calitate înaltă.
Data:
12 aug 2021, 17:44
Subiectul întrebării:
Clarificări la depunerea dosarului // Extinderea perioadei valabilității
Întrebare:
Bună ziua, În contextul anunțului de participare la licitația în cauză, specificațiile tehnice solicitate de Dvs., reprezintă mai degrabă o licitare de ofertă de ”Soluții la Cheie”, decât licitare de „produse separate”. Astfel, dat fiind faptul că produsele urmează a fi confecționate la comandă și importate specializat în Republica Moldova, Vă atenționăm despre un termen limită de depunere a ofertelor, mult prea scurt, pentru a putea elabora o ofertă potrivită. Astfel Solicităm respectuos extinderea perioadei de licitație, cu 30 de zile. La fel, termenul de valabilitate al ofertei este menționat de 60 de zile, ceea ce reprezintă un potențial risc de expirare, în caz excepțional dacă apar întîrzieri de import. Astfel solicităm extinderea perioadei cu plus 30 de zile, de valabilitate a ofertei. mulțumesc, Vladimir I.M. Austral Office Supplies SRL
Răspuns (16 aug 2021, 16:28):
Potrivit art.67 alin (1) și (2) al Legii 131/2015 privind achizițiile publice: 1) Oferta este valabilă în termenul specificat în documentația de atribuire. (2) Pînă la expirarea termenului de valabilitate a ofertei, autoritatea contractantă îi poate propune ofertantului să prelungească acest termen. Ofertantul este în drept: a) să respingă propunerea, fără a pierde dreptul de retragere a garanţiei pentru oferta sa; b) să accepte propunerea, prelungind termenul de valabilitate a garanţiei pentru oferta sa ori oferind noi garanţii pentru ofertă pe termenul de valabilitate a ofertei prelungit. În cazul în care ofertantul nu a prelungit termenul de valabilitate a garanţiei pentru ofertă sau nu a acordat o nouă garanţie pentru ofertă, se consideră că el a refuzat prelungirea termenului de valabilitate a ofertei. Deci, dacă în documentația de atribuire a fost indicată valabilitatea ofertei de 60 zile, atunci după deschiderea ofertelor, dintr-un motiv sau altul, va apărea necesitatea prelungirii ofertelor, Autoritatea Contractantă va solicita prelungirea de la toți ofertanții concomitent... Referitor la solicitarea prelungirii termenului de depunere a ofertelor, ținem să menționăm că potrivit legii menționate supra, autoritatea contractantă a respectat termenii prevăzuți legal... Însă ofertantul cîștigător al procedurii de achiziție, considerăm că va avea suficient timp după desemnarea căștigătorului și respectiv semnarea contractului, pentru clarificarea întrebărilor ce ține de importare, etc... O zi bună!
Observator astronomic mobil. Echipament de cercetare spațială optică, pentru amatori, cu accesoriile de corespunzătoare necesare, opțiune de astrofotografiere, scanare și proiectare în rezoluție de calitate înaltă.
Data:
12 aug 2021, 18:19
Subiectul întrebării:
Clarificări la depunerea dosarului // Certificate
Întrebare:
Bună ziua, 1. Vă rog să ne explicați ce fel de certificate de la FISC sunt necesare, altele decît privind lipsa datoriilor? 2. La fel nu găsim Formularul despre ofertant, pentru a fi completat. Vă rog să ne asistați, unde putem găsi informația dată? mulțumim, cu respect, Vladimir
Răspuns (16 aug 2021, 15:32):
Bună ziua! Certificatul privind lipsa datoriilor față de bugetul public național și este actul solicitat... Formularul informativ pentru ofertant este încărcat în cerințe... Verificați actele procedurii...
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.