1
Perioada de actualizare
de la 09.08.2021 11:46
până la 19.08.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 19.08.2021 10:00
până la 01.09.2021 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 3 098 375 MDL
Perioada clarificărilor: 9 aug 2021, 11:46 - 19 aug 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 19 aug 2021, 10:00 - 1 sept 2021, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație capitală a drumurilor publice locale
din raionul Briceni pentru anul 2021.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
4701, MOLDOVA, Briceni, or.Briceni (r-l Briceni), str. Independenței 48
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Anatolie Turcan
Telefonul de contact
olga@achizitii.md
Datele achizitiei
Data publicării
9 aug 2021, 11:33
Data ultimilor modificări
9 aug 2021, 12:20
Valoarea estimată (fără TVA)
3 098 375 MDL
Achizitii.md ID
21042934
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
4701, MOLDOVA, Briceni, or.Briceni (r-l Briceni), str. Independenței 48
Durata contractului
10 sept 2021 11:43 - 31 dec 2021 11:43
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație capitală a drumurilor publice locale din raionul Briceni pentru anul 2021. CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Metru patrat
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_.doc
Documentele la ofertă
duae_
9.08.21 11:46
caiet de sarcini.semnat.pdf caiet de sarcini.semnat.pdf
Criterii de evaluare
caiet de sarcini
9.08.21 11:46
anunț de participare.semnat .pdf anunț de participare.semnat .pdf
tenderNotice
anunț de participare
9.08.21 11:46
documentația standart lucrări.docx
Documentele la ofertă
documentația standart lucrări
9.08.21 11:46

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IPS ”Corsag” SRL

Preţul ofertei: 2 795 755,38 MDL
Statut: Învingător
Motivul: prețul cel mai scăzut
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări