1
Perioada de actualizare
de la 09.08.2021 11:46
până la 19.08.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 19.08.2021 10:00
până la 01.09.2021 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 3 098 375 MDL
Perioada clarificărilor: 9 aug 2021, 11:46 - 19 aug 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 19 aug 2021, 10:00 - 1 sept 2021, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație capitală a drumurilor publice locale
din raionul Briceni pentru anul 2021.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
4701, MOLDOVA, Briceni, or.Briceni (r-l Briceni), str. Independenței 48
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Anatolie Turcan
Telefonul de contact
olga@achizitii.md
Datele achizitiei
Data publicării
9 aug 2021, 11:33
Data ultimilor modificări
9 aug 2021, 12:20
Valoarea estimată (fără TVA)
3 098 375 MDL
Achizitii.md ID
21042934
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
4701, MOLDOVA, Briceni, or.Briceni (r-l Briceni), str. Independenței 48
Durata contractului
10 sept 2021 11:43 - 31 dec 2021 11:43
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație capitală a drumurilor publice locale din raionul Briceni pentru anul 2021. CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Metru patrat
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_.doc
Documentele la ofertă
duae_
9.08.21 11:46
caiet de sarcini.semnat.pdf caiet de sarcini.semnat.pdf
Criterii de evaluare
caiet de sarcini
9.08.21 11:46
anunț de participare.semnat .pdf anunț de participare.semnat .pdf
tenderNotice
anunț de participare
9.08.21 11:46
documentația standart lucrări.docx
Documentele la ofertă
documentația standart lucrări
9.08.21 11:46

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IPS ”Corsag” SRL

Preţul ofertei: 2 795 755,38 MDL
Statut: Învingător
Motivul: prețul cel mai scăzut
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări