Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 35 872 000 MDL
Perioada clarificărilor: 9 aug 2021, 10:13 - 23 aug 2021, 14:37
Perioada de depunere a ofertelor: 23 aug 2021, 14:37 - 5 sept 2021, 12:37

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație a drumului R21 Orhei-Bravicea-Călărași, km 21,20-34,20 (sector km 27,83-km 34,20)

Informația despre anulare
Motivul anulării
Modificarea caietului de sarcini și sumei estimative
Data anulării
2 sept 2021, 9:56
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Bucuriei 12a
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Drăgălin Cristian
Telefonul de contact
+37322212296
Datele achizitiei
Data publicării
9 aug 2021, 10:02
Data ultimilor modificări
2 sept 2021, 9:57
Achizitii.md ID
21042926
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Data:
18 aug 2021, 13:51
Subiectul întrebării:
Clarificări cu privire la caietul de sarcini
Întrebare:
Buna ziua, în urma studierii caietului de sarcini sau depistat următoarele neclarități: - În poziția "Reînnoirea traseului și restabilirea axelor" lipsește cantitatea (km). - În poz.65 IzF20Df (lemn p-ru rosturi=0.51m3) cu cantitatea 470m cu normativul 0.0010m3. nicidecum nu se obține cantitatea solicitată de 0.51m3, la fel este și in poz.66 IzF20Af (mastic bituminos =0.397t) cu normativul 0,777668 - În pozițiile, așternerea stratului de uzură din beton asfaltic MAS-16, 50/70, este indicat normativul 0,0940 cu densitatea materialului d=2.35, conform SM SR EN 13018-1:2010/AC:2010 și încercărilor de laborator densitatea medie a betonului asfaltic MAS-16 variază între 2,40-2,42 g/cm3. Rugăm să ne dați explicații cum procedăm în acest caz.
Răspuns (20 aug 2021, 11:46):
1. Lungimea traseului de restabilire corespunde lungimii sectorului de reparație de la km 27,83 până la km 34,2 și constituie L=6,37 km 2. În poz. 65 și 66 а fost comisă o eroare. Volumele lemnului (0,51 m3) și masticului bituminos (0,397 t) nu se vor lua în considerare. 3. Această normă de consum a asfaltului a fost stabilită de către proiectant. Ofertantul este în drept, la elaborarea ofertei, să prevadă posibilele pierderi legate de densitatea reală a betonului asfaltic în dependență de materialele utilizate.
Data:
20 aug 2021, 09:36
Subiectul întrebării:
Clarificări cu privire la caietul de sarcini
Întrebare:
Buna ziua, în urma studierii caietului de sarcini sau depistat următoarele neclarități: - În poziția "Reînnoirea traseului și restabilirea axelor" lipsește cantitatea (km). - În poz.65 IzF20Df (lemn p-ru rosturi=0.51m3) cu cantitatea 470m cu normativul 0.0010m3. nicidecum nu se obține cantitatea solicitată de 0.51m3, la fel este și in poz.66 IzF20Af (mastic bituminos =0.397t) cu normativul 0,777668 - În pozițiile, așternerea stratului de uzură din beton asfaltic MAS-16, 50/70, este indicat normativul 0,0940 cu densitatea materialului d=2.35, conform SM SR EN 13018-1:2010/AC:2010 și încercărilor de laborator densitatea medie a betonului asfaltic MAS-16 variază între 2,40-2,42 g/cm3. Rugăm să ne dați explicații cum procedăm în acest caz.
Răspuns (21 aug 2021, 09:13):
Lungimea traseului de restabilire corespunde lungimii sectorului de reparație de la km 27,83 până la km 34,2 și constituie L=6,37 km În poz. 65 și 66 а fost comisă o eroare. Volumele lemnului (0,51 m3) și masticului bituminos (0,397 t) nu se vor lua în considerare. Această normă de consum a asfaltului a fost stabilită de către proiectant. Ofertantul este în drept, la elaborarea ofertei, să prevadă posibilele pierderi legate de densitatea reală a betonului asfaltic în dependență de materialele utilizate.
Data:
20 aug 2021, 10:43
Subiectul întrebării:
Clarificari caiet de sarcini
Întrebare:
În capitolul Amenajarea drumuri laterale km27,83-km34,20, in caietul de sarcini sânt prevăzute TS 50-20-3 -18buc- 6,300, dar in memoriul explicativ a proiectului pe acest tronson de drum sânt indicate 21 buc -7,35 m3. Vă rugăm să verificați și să corectați volumul în caietul de sarcini.
Răspuns (21 aug 2021, 14:37):
La pozițiile nr. 189, 190 și 191 a fost comisă o eroare. Respectiv, cantitatea la poziția nr. 189 va fi de 21 buc în loc de 18 buc. La poziția nr. 190 se vor exclude 11,62 m3 de nisip, respectiv se va indica volumul de 20,93 m3, iar la poziția nr. 191 se va indica volumul de 7,35 m3.
Data:
20 aug 2021, 11:09
Subiectul întrebării:
Clarificări cu privire la caietul de sarcini
Întrebare:
Buna ziua. Solicitam clarificari la poz.60 si poz.194 daca norma de 0,045m3 beton e suficient pentru montarea 1m de bordura 100x30x18 si 100x30x15 respectiv; Pentru poz. 142, 147, 199, pentru fiecare 1 cm schimbare a grosimii stratului de piatra sparta se adauga conform normativului indicat doar 0,0057 m3 de piatra sparta?; Tot ce tine de poz. DZ01A Prepararea in statii fixe a amestecului pentru statii rutiere stabilizate, este indicat aceeasi cantitate ca si la asternerea acestora in stare densa, e corect?, cantitatea cimentului 4% poz.88, 115, 129, 168, 180, 206 este calculata corect?, asemanator si transportarea amestecului stabilizat este calculata resind din densitati diferite a materialului.
Răspuns (21 aug 2021, 14:37):
Referitor la pozițiile din caietul de sarcini nr. 60, 194, 142, 147, 199, precum și la pozițiile cu prepararea amestecului în stațiile fixe comunicăm că aceste norme de consum au fost calculate și stabilite de către proiectant. De asemenea la pozițiile nr. 88, 115, 129, 168, 180 și 206 consumul de ciment a fost calculat în dependență de cantitatea necesară de ciment pentru stabilizarea amestecului din piatră spartă. Concomitent comunicăm că, la momentul elaborării ofertei, ofertantul este în drept să prevadă posibilele pierderi legate de densitatea reală a materialului utilizat.
Data:
23 aug 2021, 08:45
Subiectul întrebării:
Clarificări caiet de sarcini
Întrebare:
In poz. 240,289,325, 330,356, 361 TsC03B1,(INCARCAREA materialului decapat) in depozit teren catg. II, - nu este corect selectata poziția, in primul rand încărcarea sa fie in autovehicul, si in memoriul tehnic este indicat categoria materialului a III (încărcarea prefabricatelor de beton din demolare).
Răspuns (23 aug 2021, 14:26):
Nomenclatorul de deviz utilizat la pozițiile nr. 240, 289, 325, 330, 356, 361 (încărcarea) din caietul de sarcini a fost selectat de către proiectant, cu verificarea ulterioară a documentației de proiect și deviz, luând în considerare și faptul că în pozițiile precedente celor indicate, a fost prevăzut lucrul cu macaralei.
Data:
23 aug 2021, 09:00
Subiectul întrebării:
Clarificări caiet de sarcini
Întrebare:
In poz.238,328,359, Reparația si întreținerea drumurilor pana la 1 km, lipsește descrierea 0,5*2=1,0 km.
Răspuns (23 aug 2021, 14:27):
După cum este indicat în caietul de sarcini nr. 236, 326 și 357, transportarea pământului are loc la distanța de 0,5 km. (în rambleu) și nu este cazul de aplicat coeficientul 2.
Data:
23 aug 2021, 09:10
Subiectul întrebării:
Clarificări caiet de sarcini
Întrebare:
In poz. 262, 271, 295, 302, 316,... (TsC54B(LA30 fr.16-32mm ) Strat de fundație din piatra sparta ( h=30cm--- sub rigolei dintre aripile laterale) și (TsC54A(sub corpul podetului h=30cm ) Fundații monolite din beton C16/20(XO) la edificiile artificiale) la toate podețele din caietul de sarcini la aceste poziții cantitatea de piatra este mai mică decât în caietul de sarcini.
Răspuns (23 aug 2021, 14:27):
Cantitatea de piatră spartă indicată în pozițiile menționate reprezintă soluția proiectantului pentru montarea rigolelor și podețelor. De asemenea, menționăm că proiectul a trecut etapa de verificare.
Data:
23 aug 2021, 10:40
Subiectul întrebării:
Răspuns (21 aug 2021, 14:37):
Întrebare:
Răspuns (21 aug 2021, 14:37): (Referitor la pozițiile din caietul de sarcini nr. 60, 194, 142, 147, 199, precum și la pozițiile cu prepararea amestecului în stațiile fixe comunicăm că aceste norme de consum au fost calculate și stabilite de către proiectant. De asemenea la pozițiile nr. 88, 115, 129, 168, 180 și 206 consumul de ciment a fost calculat în dependență de cantitatea necesară de ciment pentru stabilizarea amestecului din piatră spartă. Concomitent comunicăm că, la momentul elaborării ofertei, ofertantul este în drept să prevadă posibilele pierderi legate de densitatea reală a materialului utilizat.). În memoriul tehnic proiectantul a calculat corect cantitatea de ciment la 1m3, dar in caietul de sarcini poz.88, .... nu sa calculat corect cantitatea de ciment (poz.87,: (561,76m3x1,4x0,04= 31,46tn)( in caietul de sarcini este 22,4tn). Poz.128 nu sa luat in calcul coeficientul de compactare K comp-1,26 ( 2094x1,26=2638,44m3) va rugam să corectați in caietul de sarcini, poz.129- calculul cimentului 4% (2638,44x1,4*0,04=147,75 tn ciment).
Răspuns (23 aug 2021, 14:28):
La poziția nr. 88 se va indica cantitatea de 31,46 t. în loc de 22,47 t. La poziția nr. 129 se va indica cantitatea de 117,27 t, în loc de 146,59 t. La celelalte poziții indicate cantitatea de ciment a fost indicate corect.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.