Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21042798
1
Perioada de actualizare
de la
05.08.2021 13:30
până la 18.08.2021 12:08
până la 18.08.2021 12:08
2
Propunerea ofertelor
de la
18.08.2021 12:08
până la 10.09.2021 12:08
până la 10.09.2021 12:08
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
3 252 141 MDL
Perioada clarificărilor:
5 aug 2021, 13:30 - 18 aug 2021, 12:08
Perioada de depunere a ofertelor:
18 aug 2021, 12:08 - 10 sept 2021, 12:08
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Achiziționarea articolelor de uz medical pentru Serviciul de perfuziologie
(cardiochirurgie) conform necesităților IMSP Institutul de Cardiologie pentru anul2022
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
5 aug 2021, 13:30
Data ultimilor modificări
13 aug 2021, 16:30
Achizitii.md ID
21042798
MTender ID
CPV
33100000-1 - Echipamente medicale
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Activ
Activ
Lotul nr. 3 - 54.Mărimea internă (Fr) - 30
Forma canulelor - Dreaptă
Buget: 9200.0 MDL
Activ
Lotul nr. 5 - 38.Canula aortică Mărimea internă (Fr) - 21
Lungimea canulei, aprox. – 36 cm
Buget: 10507.0 MDL
Activ
Lotul nr. 6 - 73. Cardiac aspirator (sump) Mărimea, (Fr) - 18
Buget: 15000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 7 - 70.Canule pentru perfuzia coronariană directă pentru adulti Mărimea internă (mm) - 5
Buget: 8040.0 MDL
Activ
Activ
Lotul nr. 9 - 72.Adaptor cardioplegic pentru cardioplegia selectiva coronara
Buget: 12000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 10 - 30.Canula antegrada cardioplegica lunga pentru interventii minimal invazive 7 Fr
Buget: 1030.0 MDL
Activ
Lotul nr. 11 - 23.Inel incomplet pentru reconstructi e tricuspida (Contour 3D) N36
Buget: 37000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 12 - 41.Canula aortică Mărimea internă (Fr) - 18
Lungimea canulei ,cm aprox.-30
Buget: 5250.0 MDL
Activ
Activ
Lotul nr. 15 - 35.Canula aortică Mărimea internă (Fr) - 24
Lungimea canulei, aprox. – 36 cm
Buget: 10500.0 MDL
Activ
Activ
Lotul nr. 17 - 53.Mărimea internă (Fr) - 32
Forma canulelor - Dreaptă
Buget: 78200.0 MDL
Activ
Lotul nr. 18 - 26.Proteze vasculare pentru aorta toracica tip Diametrul (mm) -30
Lungumea (cm) – 12-15
Buget: 14050.0 MDL
Activ
Lotul nr. 19 - 20.Inel incomplet pentru reconstructi e tricuspida (Contour 3D) N30
Buget: 7400.0 MDL
Activ
Activ
Lotul nr. 21 - 12.Proteze valvulare cardiace biologice- N 29
Buget: 190450.0 MDL
Activ
Lotul nr. 22 - 22.Inel incomplet pentru reconstructi e tricuspida (Contour 3D) N34
Buget: 37000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 23 - 63.Canule pentru perfuzia coronariană directă pentru adulti Mărimea internă (mm) - 3
Buget: 8040.0 MDL
Activ
Lotul nr. 24 - 34.Canula aortică Mărimea internă (Fr) - 24
Lungimea canulei, aprox. – 30 cm
Buget: 22200.0 MDL
Activ
Lotul nr. 26 - 65.Canule pentru perfuzia coronariană directă pentru adulti Mărimea internă (mm) - 4
Buget: 8040.0 MDL
Activ
Activ
Lotul nr. 28 - 56. Venturi cardiace Mărimea internă(Fr) - 16
Buget: 50400.0 MDL
Activ
Lotul nr. 29 - 74. Macrosucker ( aspirator cardiotomie Diametrul intern, ( Fr) – 20
Buget: 21200.0 MDL
Activ
Lotul nr. 30 - 25.Proteze vasculare pentru aorta toracica tip Diametrul (mm) - 28
Lungumea (cm) – 12-15
Buget: 14050.0 MDL
Activ
Lotul nr. 31 - 21.Inel incomplet pentru reconstructi e tricuspida (Contour 3D) N32
Buget: 22200.0 MDL
Activ
Lotul nr. 33 - 39.Canula aortică Mărimea internă (Fr) - 20
Lungimea canulei ,cm aprox.- 28 cm
Buget: 18600.0 MDL
Activ
Lotul nr. 34 - 36.Canula aortică Mărimea internă (Fr) - 22
Lungimea canulei, aprox. – 28 cm
Buget: 22200.0 MDL
Activ
Lotul nr. 35 - 59.Canule pentru cardioplegia antegradă pentru adulti 7
Buget: 16080.0 MDL
Activ
Activ
Lotul nr. 37 - 13.Proteze valvulare cardiace biologice- N 31
Buget: 43950.0 MDL
Activ
Activ
Lotul nr. 39 - 62.Canule pentru cardioplegia retrogradă cu umflarea manuală (cu siringa) pentru adulti
Buget: 9170.0 MDL
Activ
Lotul nr. 40 - 60.Canule pentru cardioplegie antegradă cu vent pentru adulti
Buget: 33600.0 MDL
Activ
Lotul nr. 42 - 27.Proteze vasculare pentru aorta toracica tip Diametrul (mm) - 32
Lungumea (cm) – 12-15
Buget: 14050.0 MDL
Activ
Activ
Lotul nr. 44 - 14.Valva aortica biologica constituita din pericard bovin N 21
Buget: 116424.0 MDL
Activ
Lotul nr. 47 - 31.Canula antegrada cardioplegica lunga pentru interventii minimal invazive 9 FR
Buget: 1030.0 MDL
Activ
Lotul nr. 48 - 61.Canule pentru cardioplegia retrogradă cu umflarea automată pentru adulti
Buget: 9170.0 MDL
Activ
Activ
Lotul nr. 50 - 33.Canula aortică Mărimea internă (Fr) - 24
Lungimea canulei, aprox. – 28 cm
Buget: 13500.0 MDL
Activ
Lotul nr. 51 - 37.Canula aortică Mărimea internă (Fr) - 22
Lungimea canulei, aprox. – 30,5 cm
Buget: 7400.0 MDL
Activ
Activ
Activ
Lotul nr. 54 - 51.Mărimea internă (Fr) - 36
Forma canulei - dreapta
Buget: 4600.0 MDL
Activ
Lotul nr. 55 - 11.Proteze valvulare cardiace biologice- N 27
Buget: 73250.0 MDL
Activ
Lotul nr. 56 - 45.Canula venoasa bilumen ovale aplatizate pentru adulti
Buget: 8700.0 MDL
Activ
Activ
Lotul nr. 59 - 64.Canule pentru perfuzia coronariană directă pentru adulti Mărimea internă (mm) - 3,5
Buget: 8040.0 MDL
Activ
Lotul nr. 60 - 40.Canula aortică Mărimea internă (Fr) - 20
Lungimea canulei ,cm aprox.-30,5
Buget: 17020.0 MDL
Activ
Lotul nr. 62 - 69.Canule pentru perfuzia coronariană directă pentru adulti Mărimea internă (mm) - 4
Buget: 8040.0 MDL
Activ
Lotul nr. 63 - 32.Canula aortică Canula antegrada cardioplegica lunga pentru interventii minimal invazive 9 FR
Buget: 78750.0 MDL
Activ
Lotul nr. 64 - 57.Canule pentru cardioplegia antegradă pentru adulti 11
Buget: 48240.0 MDL
Activ
Lotul nr. 65 - 58.Canule pentru cardioplegia antegradă pentru adulti 9
Buget: 24120.0 MDL
Activ
Lotul nr. 66 - 67.Canule pentru perfuzia coronariană directă pentru adulti Mărimea internă (mm) - 3
Buget: 8040.0 MDL
Activ
Lotul nr. 68 - 68.Canule pentru perfuzia coronariană directă pentru adulti Mărimea internă (mm) - 3,5
Buget: 8040.0 MDL
Activ
Lotul nr. 71 - 46.Canula venoasa bilumen ovale aplatizate pentru adulti
Buget: 8700.0 MDL
Activ
Lotul nr. 72 - 52.Mărimea internă (Fr) - 34
Forma canulelor - Dreaptă
Buget: 82800.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare12.semnat (6).pdf
anunt_de_participare12.semnat (6).pdf
Documentele la ofertă
5.08.21 13:30
1. documentatia_standard_bunuri.semnat (5).pdf
1. documentatia_standard_bunuri.semnat (5).pdf
Documentele la ofertă
5.08.21 13:30
Formularele-F4.1-si-F4.2-19.08.xlsx
Istoricul documentului
-
Formularele-F4.1-si-F4.2-19.08.xlsx
ID: 499f4596-78eb-43d8-90b7-b55fb57829f5
Documentele la ofertă
-
formularele-f4.1-si-f4.2.xlsx
ID: 499f4596-78eb-43d8-90b7-b55fb57829f5
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
30.08.21 18:39
caiet de sarcini.semnat (1).pdf
Istoricul documentului
-
caiet de sarcini.semnat (1).pdf
ID: c83f65f5-2e3a-4dc5-8d4b-02da3ad241ca
Documentele la ofertă
-
caiet de sarcini.semnat (1).pdf
caiet de sarcini.semnat (1).pdf
ID: c83f65f5-2e3a-4dc5-8d4b-02da3ad241ca
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
30.08.21 18:39
Data:
13 aug 2021, 16:30
Subiectul întrebării:
Model contract
Întrebare:
Buna ziua! In contractul model ati introdus un nou punct - 6.1, litera e) "e. să prezinte, în termen de 10 zile după livrare, informația privind realizarea contractului, conform modelului stabilit de Centru (în variantă electronică, pe adresa de e-mail: monitorizare@capcs.md)" - Solicitam respectuos sa eliminati aceasta cerinta din contract, ea fiind abuziva pentru toti operatorii economici. Sectia monitorizare al CAPCS trebuie sa ia toate datele necesare lor din exemplarul facturii prezentat de operatorii economici catre CAPCS. De ce se pune pe umerii operatorilor economici o parte din lucrul care trebuie sa il realizeze CAPCS? Pe de alta parte, CAPCS ca organizator al procedurilor de achizite publica ar trebui conform legii 131 sa pregateasca si contractele, insa si aceasta a fost pus pe umerii operatorilor economici. Considerind ca CAPCS percepe taxe considerabile pentru serviciile sale de intermediar (organizator al procedurilor de achizitie) - https://capcs.md/wp-content/uploads/2019/01/Taxe-pentru-achizi--ii-publice---n-s--n--tate.pdf CAPCS ar trebui sa isi indeplineasca cu buna sirguinta toate atributiile sale pentru care si a fost creata institutia.
Răspuns (13 aug 2021, 18:19):
Vă mulțumim pentru clarificarea depusă.
Având în vedere, volum foarte mare de lucru, este imposibil fizic ca secția monitorizare să introducă manual facturile emise urmare a livrărilor efectuate pentru mii de contracte încheiate.
Astfel, apelăm la buna credință a operatorilor economici să prezente raportul livrărilor.
Data:
13 aug 2021, 18:43
Subiectul întrebării:
Monitorizare
Întrebare:
Având în vedere, volum foarte mare de lucru, este imposibil fizic ca operatorii economici sa faca lucru suplimentar in locul CAPCS. Mai mult ca atit CAPCS este platit pentru acest lucru de IMSP. Rugam respectuos sa excludeti acest punct din contract. In caz ca CAPCS are un volum mult prea mare de lucru, rezolvarea problemei poate fi facut prin angajarea de personal suplimentar. Astfel, apelăm la buna credință al CAPCS sa nu impuna operatorii economici sa faca lucrul ce nu are nici o atributie la ei. O alta solutie epntru ca CAPCS sa poata sa nu isi indeplineasca atributiile ar fi sa includeti acest punct in obligatiunile IMSP.
Răspuns (16 aug 2021, 12:08):
Monitorizarea contractelor nu include in sine doar stabilirea cantităților care au fost sau nu livrate, dar și celelalte puncte din contract, cum ar fi întîrzierea livrărilor, capacitatea de a mări sau a micsora valoarea contractului. Trebuie de remarcat faptul că secția de monitorizare din cadrul CAPCS, monitorizeaza contractele a peste 380 de instituții și oricare solicitare este bine argumentată. De cele mai multe ori nu ajung facturile privind livrarea bunurilor, la sediul CAPCS și acest lucru poate atrage după sine confirmarea nelivrării în termen și desigur neachitarea pentru bunurile livrate. SIngurul care poate duce evidență la ieșile bunurilor din depozite spre instituții poate fi doar Operatorul Economic, care este direct interesat de a i se achita în termen. Vă multumim pentru remarca.
Data:
13 aug 2021, 18:50
Subiectul întrebării:
volum foarte mare de lucru
Întrebare:
In caz ca CAPCS are un volum mult prea mare de lucru, va propunem sa nu obligati institutii medicale mari cum ar fi Institutul de Cardiologie, Spitalul Republican, Spitalul Sfanta Treime, Institutul de Neurologie, Institutul de Urgenta care au sectii intregi juridice / economice sa prezinte necesarul de produse medicale cu scopul ca CAPCS sa publice procedura de achizitie si sa actioneze ca intermediar. Astfel veti reduce volumul de munca pentru CAPCS si veti reusi de sine statator sa va efectuati atributiile in calitate de centru pentru achizitii publice centralizate in sanatate.
Răspuns (16 aug 2021, 11:43):
Procedura de achiziție in cauza este Un program Special, pe care CAPCS este obligat sa-l monitorizeze, însă pentru celelalte proceduri personalizate se va decide în grupul de lucru și se va informa despre decizie pe site-ul oficial www.capcs.md . Vă multumim pentru grija si recomandari.
Data:
13 aug 2021, 18:58
Subiectul întrebării:
Monitorizare
Întrebare:
Va rugam sa explicati nevoia CAPCS de a monitoriza executare contractelor daca oricum CAPCS nu decide si nu influenteaza nimic. Beneficiarul este responsabil atit pentru cantitatile totale incluse in procedura de achzitie cat si de cantitatile ce le va comanda pe parcursul anului. Cu ce ii ajuta pe operatorii economici faptul ca CAPCS monitorizeaza executarea contractelor? Daca operatorii economici vor prezenta informatiile referitor la livrare conform cerintelor CAPCS, in asa caz CAPCS ar putea garanta ca va obliga IMSP sa achizitioneze tot volumul de produse contractate?
Răspuns (16 aug 2021, 12:06):
Conform HOTĂRÎRE Nr. 1128 din 10-10-2016 cu privire la Centrul pentru achiziții publice centralizate în sănătate, pct. 11.7 Obligaţiile Centrului sînt următoarele: să supravegheze și să evalueze modul de executare a contratelor de achiziții publice de medicamente, alte produse de uz medical, dispozitive medicale, transport specializat medical, servicii de mentenanță a dispozitivelor medicale și a sistemelor informaționale incluse în Registrul medical, servicii de tratare și eliminare a deșeurilor medicale din contul banilor publici și pct. 11.9 9) să transmită Ministerului Sănătăţii, Muncii și Protecției Sociale rapoarte lunare, trimestriale și anuale de activitate. Raportul anual de activitate se transmite pînă la data de 15 februarie al anului următor. Astfel, oricare întrebare privind modul de organizare sau funcțiile CAPCS, poate fi adresată doar în adresa fondatorului.
Data:
16 aug 2021, 12:41
Subiectul întrebării:
model contract
Întrebare:
Considerind toate cele mentionate de dvs mai sus, concluzionam ca decizia de a include in contract un nou punct - 6.1, litera e) "e. să prezinte, în termen de 10 zile după livrare, informația privind realizarea contractului, conform modelului stabilit de Centru (în variantă electronică, pe adresa de e-mail: monitorizare@capcs.md)" - este o decizie ABUZIVA si NEFONDATA. Solicitam sa excludeti acest punct din contract.
Răspuns (18 aug 2021, 11:59):
Vă comunicăm că clauza contractuală la care faceți referire se atribuie doar operatorilor economici desemnați câștigători, în vedere monitorizării la zi a livrărilor efectuate/facturilor emise și asigurarea achitării în termenii contractuali a bunurilor livrate.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK