1
Perioada de actualizare
de la 05.08.2021 13:30
până la 18.08.2021 12:08
2
Propunerea ofertelor
de la 18.08.2021 12:08
până la 10.09.2021 12:08
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 11 600 MDL
Perioada clarificărilor: 5 aug 2021, 13:30 - 18 aug 2021, 12:08
Perioada de depunere a ofertelor: 18 aug 2021, 12:08 - 10 sept 2021, 12:08
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

55.Venturi cardiace Mărimea internă(Fr) - 20
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Sergiu Balta
Telefonul de contact
+ 373 022 222 364
Datele achizitiei
Data publicării
5 aug 2021, 13:22
Data ultimilor modificări
13 aug 2021, 16:30
Valoarea estimată (fără TVA)
11 600 MDL
Achizitii.md ID
21042798
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Durata contractului
1 ian 2022 02:00 - 31 dec 2022 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
55.Venturi cardiace Mărimea internă(Fr) - 20 CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 40.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_0 (1).doc
Documentele la ofertă
5.08.21 13:30
model contract.doc
Documentele la ofertă
5.08.21 13:30
Formularele-F4.1-si-F4.2-19.08.xlsx
Documentele la ofertă
30.08.21 18:39
caiet de sarcini.semnat (1).pdf
Documentele la ofertă
30.08.21 18:39

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Oxivit med

Preţul ofertei: 11 856 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

CAVATEH M SRL

Preţul ofertei: 16 940,88 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări