1
Perioada de actualizare
de la 05.08.2021 13:32
până la 19.08.2021 16:18
2
Propunerea ofertelor
de la 19.08.2021 16:18
până la 13.09.2021 16:18
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 8 105 961,98 MDL
Perioada clarificărilor: 5 aug 2021, 13:32 - 19 aug 2021, 16:18
Perioada de depunere a ofertelor: 19 aug 2021, 16:18 - 13 sept 2021, 16:18
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparatie conform necesităților Academiei ,,Ștefan cel Mare” a MAI, str. Gh.Asachi, 21 mun. Chisinau
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gh. Asachi 21
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
GHELAN DUMITRU
Telefonul de contact
079414186
Datele achizitiei
Data publicării
5 aug 2021, 13:01
Data ultimilor modificări
17 aug 2021, 16:18
Valoarea estimată (fără TVA)
8 105 961,98 MDL
Achizitii.md ID
21042795
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gh. Asachi 21
Durata contractului
30 sept 2021 13:25 - 27 ian 2022 13:27
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparatie conform necesităților Academiei ,,Ștefan cel Mare” a MAI, str. Gh.Asachi, 21 mun. Chisinau CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia standard.docx
Documentele la ofertă
documentatia standard
5.08.21 13:32
DUAE
Documentele la ofertă
DUAE
5.08.21 13:32
rechizite bancare.docx
Documentele la ofertă
rechizite bancare
13.08.21 14:32
anunt de participare.semnat (1).pdf anunt de participare.semnat (1).pdf
tenderNotice
anunt de participare
17.08.21 16:18
Documentele lotului
duae.doc
duae
5.08.21 13:32
caiet de sarcini 1.semnat.pdf
caiet de sarcini 1
5.08.21 13:32
documentatia standard.docx
documentatia standard
5.08.21 13:32
caiet de sarcini 2.semnat.pdf
caiet de sarcini 2
5.08.21 13:32
caiet de sarcini 3.semnat.pdf
caiet de sarcini 3
5.08.21 13:32
anunt de participare.semnat (1).pdf
anunt de participare.
17.08.21 16:18

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Lorascom

Preţul ofertei: 7 405 116,26 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Cel mai mic pret
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări