1
Perioada de actualizare
de la 04.08.2021 18:01
până la 20.08.2021 09:39
2
Propunerea ofertelor
de la 20.08.2021 09:39
până la 15.09.2021 09:39
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 5 805,84 MDL
Perioada clarificărilor: 4 aug 2021, 18:01 - 20 aug 2021, 9:39
Perioada de depunere a ofertelor: 20 aug 2021, 9:39 - 15 sept 2021, 9:39
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lot100.Sonda nazo-gastrica (tip Levin) CH 10
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Sergiu Balta
Telefonul de contact
+ 373 022 222 364
Datele achizitiei
Data publicării
4 aug 2021, 17:52
Data ultimilor modificări
18 aug 2021, 9:39
Valoarea estimată (fără TVA)
5 805,84 MDL
Achizitii.md ID
21042773
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Durata contractului
1 ian 2022 02:00 - 31 dec 2022 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lot100.Sonda nazo-gastrica (tip Levin) CH 10 CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 2846.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_0 (1).doc
Documentele la ofertă
DUAE
4.08.21 18:01
lista de distributie cons medicale 2022 04.08.2021.xlsx
Documentele la ofertă
lista de distributie cons medicale
4.08.21 18:01
anunt_de_participare12 12.08.2021.semnat.pdf anunt_de_participare12 12.08.2021.semnat.pdf
Documentele la ofertă
anunt_de_participare
12.08.21 13:37
1. documentatia_standard_bunuri 12.08.2021.semnat.pdf 1. documentatia_standard_bunuri 12.08.2021.semnat.pdf
Documentele la ofertă
documentatia_standard_bunuri
12.08.21 13:37
caiet de sarcini 18.08.2021.semnat.pdf caiet de sarcini 18.08.2021.semnat.pdf
Documentele la ofertă
caiet de sarcini
18.08.21 09:39
raport
Documentele la ofertă
RAPORT de prezentare a informației privind realizarea contractelor de achiziții publice
18.08.21 09:39
model-contract.doc
Model de сontract
Model-contract
18.08.21 09:39
formularele-f4.1-si-f4.2-lp 18.08.2021.xlsx
Documentele la ofertă
formularele-f4.1-si-f4.2-lp 1
18.08.21 09:39

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Ecochimie

Preţul ofertei: 5 805,84 MDL
Statut: Învingător
Motivul: corespunde tuturor cerintelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

ICS "Farmina" SRL

Preţul ofertei: 7 541,90 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări