1
Perioada de actualizare
de la 04.08.2021 11:13
până la 10.08.2021 09:30
2
Propunerea ofertelor
de la 10.08.2021 09:30
până la 16.08.2021 08:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 443 546 MDL
Perioada clarificărilor: 4 aug 2021, 11:13 - 10 aug 2021, 9:30
Perioada de depunere a ofertelor: 10 aug 2021, 9:30 - 16 aug 2021, 8:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Reparația grădiniței de copii nr.1 or.Dondușeni
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-5102, MOLDOVA, Donduşeni, or.Donduşeni (r-l Donduşeni), str.Independenței 49
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Miron Virgilia
Telefonul de contact
+37369878164
Datele achizitiei
Data publicării
4 aug 2021, 11:05
Data ultimilor modificări
4 aug 2021, 11:13
Valoarea estimată (fără TVA)
443 546 MDL
Achizitii.md ID
21042732
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-5102, MOLDOVA, Donduşeni, or.Donduşeni (r-l Donduşeni), str.Independenței 49
Durata contractului
25 aug 2021 08:00 - 30 sept 2021 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Reparația grădiniței de copii nr.1 or.Dondușeni CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
winсмета.semnat.pdf winсмета.semnat.pdf
Documentele la ofertă
4.08.21 11:13
caiet de sarcini.semnat.pdf caiet de sarcini.semnat.pdf
Documentele la ofertă
4.08.21 11:13
anunt.semnat.pdf anunt.semnat.pdf
Documentele la ofertă
4.08.21 11:13
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Documentele la ofertă
4.08.21 11:13

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

"SERVICONS PLUS" S.R.L.

Preţul ofertei: 432 090,05 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Prețul ofertei se remarcă a fi cel mai scăzut , sunt toate actele din anunțul de participare .
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Primaterax-nord

Preţul ofertei: 442 506,63 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări