1
Perioada de actualizare
de la 03.08.2021 14:57
până la 09.08.2021 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 09.08.2021 09:00
până la 17.08.2021 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 025 000 MDL
Perioada clarificărilor: 3 aug 2021, 14:57 - 9 aug 2021, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 9 aug 2021, 9:00 - 17 aug 2021, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

RENOVAREA UNITĂȚII SANITARE (WC)LA TABĂRA DE ODIHNĂ PENTRU COPII „LA DUMBRAVA”
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3000, MOLDOVA, Soroca, mun.Soroca (r-l Soroca), str.Stefan cel Mare 5
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Iurie Nitrean
Telefonul de contact
069722783
Datele achizitiei
Data publicării
3 aug 2021, 14:12
Data ultimilor modificări
6 aug 2021, 9:03
Valoarea estimată (fără TVA)
1 025 000 MDL
Achizitii.md ID
21042673
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3000, MOLDOVA, Soroca, mun.Soroca (r-l Soroca), str.Stefan cel Mare 5
Durata contractului
7 sept 2021 14:54 - 31 dec 2021 14:54
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
RENRENOVAREA UNITĂȚII SANITARE (WC)LA TABĂRA DE ODIHNĂ PENTRU COPII „LA DUMBRAVA” CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae bloc sanitar ip to la dumbrava.doc
Documentele la ofertă
DUAE
3.08.21 14:57
documentatia standard bloc sanitar ip la dumbrava.docx
Documentele la ofertă
DOCUMENTAȚIA STANDARD
3.08.21 14:57
Documentele lotului

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

STANILA AGRO

Preţul ofertei: 657 957 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta financiară este la un preț mai mare decît oferta selectată la prețul cel mai scăzut.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

II Gamureac Alexandru

Preţul ofertei: 726 101,75 MDL
Statut: în aşteptare
3
Denumirea participantului:

Noni-In

Preţul ofertei: 761 485,04 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

SRL Polimer

Preţul ofertei: 781 007,05 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări