1
Perioada de actualizare
de la 26.07.2021 10:34
până la 31.07.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 31.07.2021 10:00
până la 03.08.2021 10:00
3
Licitaţie
04.08.2021 15:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 312 096 MDL
Perioada clarificărilor: 26 iul 2021, 10:34 - 31 iul 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 31 iul 2021, 10:00 - 3 aug 2021, 10:00
Începutul licitației: 4 aug 2021, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Echipament de printare
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-6501, MOLDOVA, Anenii Noi, or.Anenii Noi, str. Tighina 15
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
NATALIA DUNAEVSCAIA
Telefonul de contact
069092008
Datele achizitiei
Data publicării
26 iul 2021, 10:14
Data ultimilor modificări
27 iul 2021, 11:06
Valoarea estimată (fără TVA)
312 096 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
3 120,96 MDL
Achizitii.md ID
21042336
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-6501, MOLDOVA, Anenii Noi, or.Anenii Noi, str. Tighina 15
Durata contractului
5 aug 2021 10:24 - 31 dec 2021 10:30
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Imprimante CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 37.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Printer/Scanner/Copier, A4, CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
3)
Denumirea
Xerox Multifunctional CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 3.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt 999.signed.pdf anunt 999.signed.pdf
Documentele la ofertă
ANUNT DE PARTICIPARE
26.07.21 10:34
duae.doc
Documentele la ofertă
DUAE
26.07.21 10:34
documentatia standard555.signed.pdf documentatia standard555.signed.pdf
Documentele la ofertă
DOCUMENTATIA STANDARD
27.07.21 11:06
caiet de sarcini.doc
Documentele la ofertă
CAIET DE SARCINI
27.07.21 11:06

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

BTS PRO

Preţul ofertei: 405 075 MDL
Statut: Învingător
Motivul: recunoscut invingator
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări