1
Perioada de actualizare
de la 23.07.2021 15:46
până la 11.08.2021 09:32
2
Propunerea ofertelor
de la 11.08.2021 09:32
până la 19.08.2021 06:32
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 2 500 990 MDL
Perioada clarificărilor: 23 iul 2021, 15:46 - 11 aug 2021, 9:32
Perioada de depunere a ofertelor: 11 aug 2021, 9:32 - 19 aug 2021, 6:32
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparție capitală a încăperilor SAMU Ialoveni, or. Ialoveni, str. Alexandru cel Bun, 19 - REPETAT
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Constantin Virnav, 16
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Peștereanu Nina
Telefonul de contact
+37322025907
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
26 iul 2021, 10:38
Valoarea estimată (fără TVA)
2 500 990 MDL
Achizitii.md ID
21042313
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, SAMU Ialoveni, or. Ialoveni, str. Alexandru cel Bun, 19
Durata contractului
1 sept 2021 03:00 - 31 ian 2022 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparție capitală a încăperilor SAMU Ialoveni, or. Ialoveni, str. Alexandru cel Bun, 19 - REPETAT CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
Documentatia standard
Documentele la ofertă
-
23.07.21 15:46
Anunt de participare
Documentele la ofertă
-
23.07.21 15:46
Model declaratie privind confirmarea identitii beneficiarilor
Documentele la ofertă
-
23.07.21 15:46
DUAE
Criterii de eligibilitate
-
23.07.21 15:46

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL OLBI COM

Preţul ofertei: 2 268 189 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerintelor solicitate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

VERILARPROIECT

Preţul ofertei: 2 420 260,66 MDL
Statut: în aşteptare
3
Denumirea participantului:

SC MIHCONS PLUS

Preţul ofertei: 2 850 743,88 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări