1
Perioada de actualizare
de la 23.07.2021 12:38
până la 02.08.2021 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 02.08.2021 12:00
până la 12.08.2021 12:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 2 979 916,66 MDL
Perioada clarificărilor: 23 iul 2021, 12:38 - 2 aug 2021, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 2 aug 2021, 12:00 - 12 aug 2021, 12:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Amenajarea parcului ”Aleea sătenilor care au luptat pentru integritate și independență”
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-3541, MOLDOVA, Orhei, s.Peresecina, str. Ștefan cel Mare 57
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Valentina Buzu
Telefonul de contact
023547236
Datele achizitiei
Data publicării
23 iul 2021, 12:23
Data ultimilor modificări
30 iul 2021, 14:31
Valoarea estimată (fără TVA)
2 979 916,66 MDL
Achizitii.md ID
21042287
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
MD-3541, MOLDOVA, Orhei, s.Peresecina, str. Ștefan cel Mare 57
Durata contractului
15 aug 2021 12:29 - 31 dec 2021 12:29
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Amenajarea parcului ”Aleea sătenilor care au luptat pentru integritate și independență” CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Metru patrat
Documentele procedurii de achiziție
formular f1 total.signed.pdf formular f1 total.signed.pdf
Documentele la ofertă
FORMULARUL F1
23.07.21 12:38
documentația standart.signed.pdf documentația standart.signed.pdf
Documentele la ofertă
Documentația Standart modificată 07.05.2021
29.07.21 16:29
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Documentele la ofertă
DUAE
30.07.21 13:19
documentația standart.signed.pdf documentația standart.signed.pdf
Documentele la ofertă
DOCUMENTAȚIA STANDART
30.07.21 13:19
anunț de participare.signed.pdf anunț de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
ANUNȚ DE PARTICIPARE
30.07.21 14:31

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

MEDALMIR

Preţul ofertei: 2 500 628,40 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Proiect Gabion

Preţul ofertei: 2 898 103,30 MDL
Statut: Învingător
Motivul: +
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări