1
Perioada de actualizare
de la 22.07.2021 16:25
până la 17.08.2021 13:42
2
Propunerea ofertelor
de la 17.08.2021 13:42
până la 01.09.2021 03:42
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 90 000 EUR
Perioada clarificărilor: 22 iul 2021, 16:25 - 17 aug 2021, 13:42
Perioada de depunere a ofertelor: 17 aug 2021, 13:42 - 1 sept 2021, 3:42
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Serviciilor de monitorizare si evaluare a proiectului 2021 Repetat
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 4601, MOLDOVA, Edineț, mun.Edineţ, O.Cerempei 30
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
CONSTANTIN COJOCARI
Telefonul de contact
024622849
Datele achizitiei
Data publicării
22 iul 2021, 16:15
Data ultimilor modificări
13 aug 2021, 12:11
Valoarea estimată (fără TVA)
90 000 EUR
Achizitii.md ID
21042247
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
MD 4601, MOLDOVA, Edineț, mun.Edineţ, O.Cerempei 30
Durata contractului
5 sept 2021 08:00 - 31 dec 2025 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Serviciilor de monitorizare si evaluare a proiectului CPV: 79420000-4 - Servicii conexe managementului
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
annex iii om_en.signed.pdf annex iii om_en.signed.pdf
Documentele la ofertă
Serviciilor de monitorizare si evaluare a proiectului 2021 Repetat
22.07.21 16:25
anunt contractare_eng.signed.pdf anunt contractare_eng.signed.pdf
Documentele la ofertă
Serviciilor de monitorizare si evaluare a proiectului 2021 Repetat
22.07.21 16:25
anunt_de_participare (2).signed.pdf anunt_de_participare (2).signed.pdf
Documentele la ofertă
Serviciilor de monitorizare si evaluare a proiectului 2021 Repetat
22.07.21 16:25
b8d_annexigc_en.signed.pdf b8d_annexigc_en.signed.pdf
Documentele la ofertă
Serviciilor de monitorizare si evaluare a proiectului 2021 Repetat
22.07.21 16:25
tenderform_simp_en.signed.pdf tenderform_simp_en.signed.pdf
Documentele la ofertă
Serviciilor de monitorizare si evaluare a proiectului 2021 Repetat
22.07.21 16:25
invit_simp_en.signed.pdf invit_simp_en.signed.pdf
Documentele la ofertă
Serviciilor de monitorizare si evaluare a proiectului 2021 Repetat
22.07.21 16:25
terms of reference_eng_1.signed.pdf terms of reference_eng_1.signed.pdf
Documentele la ofertă
Serviciilor de monitorizare si evaluare a proiectului 2021 Repetat
22.07.21 16:25
annex v budgetglobal_en.signed.pdf annex v budgetglobal_en.signed.pdf
Documentele la ofertă
Serviciilor de monitorizare si evaluare a proiectului 2021 Repetat
22.07.21 16:25
admingrid_simp_en.signed.pdf admingrid_simp_en.signed.pdf
Documentele la ofertă
Serviciilor de monitorizare si evaluare a proiectului 2021 Repetat
22.07.21 16:25
itt_simp_en.signed.pdf itt_simp_en.signed.pdf
Documentele la ofertă
Serviciilor de monitorizare si evaluare a proiectului 2021 Repetat
22.07.21 16:25
b8o2_contract_simp_en.docx
Documentele la ofertă
Serviciilor de monitorizare si evaluare a proiectului 2021 Repetat
12.08.21 15:17
formulare de completat.docx
Documentele la ofertă
Serviciilor de monitorizare si evaluare a proiectului 2021 Repetat
13.08.21 12:11

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Business Consulting Institute

Preţul ofertei: 90 000 EUR
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

HARD STONE SERVICE

Preţul ofertei: 1 847 987,54 EUR
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări