Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
conform anunțului și anexelor.
Livrarea, instalarea și configurarea la fiecare instituție în parte din contul operatorului economic. Propriu service centru.
Fiecare unitate de utilaj tehnologic va fi conectat la toate rețelile necesare p/u funcționarea utilajului inclusiv rețelele electrice cu utilizarea cablului electric din contul operatorului economic de la unitatea de utilaj până la cutia de distribuire, inclusiv până la panoul central de distribuire cu includerea tuturor accesoriilor necesare ( întrerupător diferențiat, demaror magnetic etc.) să efectueze deservirea tehnică pe parcursul termenului de garanție a utilajului livrat din contul operatorului economic conform pașaportului tehnic al producătorului.
Garanție minim 2 ani. Termen de livrare 20 zile după înregistarea contractului.