1
Perioada de actualizare
de la 22.07.2021 09:45
până la 31.07.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 31.07.2021 10:00
până la 17.08.2021 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 2 200 000 MDL
Perioada clarificărilor: 22 iul 2021, 9:45 - 31 iul 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 31 iul 2021, 10:00 - 17 aug 2021, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Achiziționarea medicamentului Remdesevirum necesar pentru prevenirea și controlul infecției COVID-19 conform necesităților instituțiilor medico-sanitare publice (IMSP) pentru anul 2021 (repetat 2)

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Macari Doina
Telefonul de contact
+37322222490
Datele achizitiei
Data publicării
21 iul 2021, 17:47
Data ultimilor modificări
23 iul 2021, 9:27
Achizitii.md ID
21042190
CPV
33600000-6 - Produse farmaceutice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
Forma_4_1
Specificaţie tehnică
Specificațiile tehnice
22.07.21 09:45
Forma_4_2
Specificaţie tehnică
Specificațiile de preț
22.07.21 09:45
declaratie_oe
Documentele la ofertă
Declarație OE
22.07.21 09:45
DUAE Model
Documentele la ofertă
DUAE Model
22.07.21 09:45
Documentatia standard.semnat
Documentele la ofertă
Documentația Standard
22.07.21 09:45
Model de contract din 16.08.2021.docx
Documentele la ofertă
Model de contract din 16.08.2021.docx
17.08.21 00:09
anunt_de_participare.semnat din 16.08.2021.pdf
Documentele la ofertă
anunt_de_participare.semnat din 16.08.2021.pdf
17.08.21 00:17
Data:
23 iul 2021, 09:27
Subiectul întrebării:
Termen de valabilitate Contractului
Întrebare:
Solicitam sa fie modificat termenul de valabilitate a contractului. In conformitate cu documentatia standard a licitatiei livrarea se va efectua pana la 30 septembrie, iar achitarea va avea loc in 30 de zile da la prezentarea facturii la CAPCS. Daca OE livreaza marfa in ultima zi permisiva, achitarea va fi efectuata dupa expirarea contractului.
Răspuns (27 iul 2021, 09:03):
Bună ziua, Procedura a fost contestată, acest aspect este vizat în cadrul contestație și CAPCS se va expune ulterior emiterii deciziei Agenției Naționale de Soluționare a Contestațiilor.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.