1
Perioada de actualizare
de la 06.08.2021 14:11
până la 26.08.2021 14:30
2
Propunerea ofertelor
de la 26.08.2021 14:30
până la 07.09.2021 14:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 100 000 MDL
Perioada clarificărilor: 6 aug 2021, 14:11 - 26 aug 2021, 14:30
Perioada de depunere a ofertelor: 26 aug 2021, 14:30 - 7 sept 2021, 14:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Echipament şi accesorii pentru computer pentru Direcția Cultura a Primăriei Municipiului Chișinău și instituțiile din subordine
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Bucuresti 68
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Dumitru Popa
Telefonul de contact
022242278
Datele achizitiei
Data publicării
21 iul 2021, 14:48
Data ultimilor modificări
18 aug 2021, 10:35
Valoarea estimată (fără TVA)
1 100 000 MDL
Achizitii.md ID
21042171
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Bucuresti 68
Durata contractului
9 sept 2021 14:09 - 31 dec 2021 14:09
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Echipament şi accesorii pentru computer pentru Direcția Cultura a Primăriei Municipiului Chișinău și instituțiile din subordine CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 308.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae_0.pdf duae_0.pdf
Documentele la ofertă
DUAE
6.08.21 14:11
anunt de participare (1).pdf anunt de participare (1).pdf
Documentele la ofertă
anunt de participare
18.08.21 10:35
documentația standard .pdf documentația standard .pdf
Documentele la ofertă
documentația standard
18.08.21 10:35

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

TRIOMAC SRL

Preţul ofertei: 1 086 070 MDL
Statut: Învingător
Motivul: învingător
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Echipament şi accesorii pentru computer pentru Direcția Cultura a Primăriei Municipiului Chișinău și instituțiile din subordine
Data:
10 aug 2021, 13:01
Subiectul întrebării:
Bloc alimentare Lenovo PC
Întrebare:
Vrem sa precizam daca vor fi acceptate 2 blocuri de alimentare aliatoriu ? In specificatia tehnica nu este indicat nici modelul PC-ului nici parametri tehnici solicitati. Nu e clar cum va fi selectata oferta conforma si oferta neconforma?
Răspuns (26 aug 2021, 06:47):
Este nevoie de bloc de alimentare pentru acest model de Lenovo PC - All-in-One PC 23.8" Lenovo IdeaCentre 3 24ARE05
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări