1
Perioada de actualizare
de la 20.07.2021 14:01
până la 26.07.2021 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 26.07.2021 14:00
până la 02.08.2021 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 154 166,66 MDL
Perioada clarificărilor: 20 iul 2021, 14:01 - 26 iul 2021, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 26 iul 2021, 14:00 - 2 aug 2021, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație a sălii de ședință din incinta clădirii Consiliului raional Cantemir
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-7301, MOLDOVA, Cantemir, or.Cantemir, str.Trandafirilor 2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Diana Rotaru
Telefonul de contact
078728007
Datele achizitiei
Data publicării
20 iul 2021, 13:56
Data ultimilor modificări
20 iul 2021, 14:01
Valoarea estimată (fără TVA)
154 166,66 MDL
Achizitii.md ID
21042106
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-7301, MOLDOVA, Cantemir, or.Cantemir, str.Trandafirilor 2
Durata contractului
4 aug 2021 14:00 - 31 dec 2021 14:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație CPV: 45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
formularul_72 duae.doc
Documentele la ofertă
20.07.21 14:01
ordin mf nr. 69 documentația standard.docx
Documentele la ofertă
20.07.21 14:01
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Documentele la ofertă
20.07.21 14:01

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Etalon Construct

Preţul ofertei: 147 243,58 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Operatorul economic a îndeplinit toate cerințele de calificare.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări