1
Perioada de actualizare
de la 16.07.2021 09:51
până la 26.07.2021 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la 26.07.2021 16:00
până la 06.08.2021 16:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 820 000 MDL
Perioada clarificărilor: 16 iul 2021, 9:51 - 26 iul 2021, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor: 26 iul 2021, 16:00 - 6 aug 2021, 16:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Mobilier

Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, bd. Stefan Cel Mare 134
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cristina Coteț
Telefonul de contact
+37367497697
Datele achizitiei
Data publicării
16 iul 2021, 9:42
Data ultimilor modificări
16 iul 2021, 12:56
Achizitii.md ID
21041977
CPV
39100000-3 - Mobilier
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Mobilier
Buget: 820000.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
Invitație de participare + Anexa nr.1 PDF
Criterii de eligibilitate
Invitație de participare + Anexa nr.1 PDF
16.07.21 09:51
Anexa nr.1
Specificaţie tehnică
Anexa nr.1
16.07.21 09:51
Declaratie Operator Economic
Criterii de eligibilitate
Declaratie Operator Economic
16.07.21 09:51
FORMULARUL F3.9
Criterii de eligibilitate
FORMULARUL F3.9
16.07.21 09:51
Data:
16 iul 2021, 12:56
Subiectul întrebării:
Mobilier de birou
Întrebare:
Buna ziua.Afisati va rog cantitatea obiectelor de mobilier
Răspuns (16 iul 2021, 16:59):
Bună ziua, Procedura a fost creată în conformitate cu necesitățile Î.S. Poșta Moldovei. Operatorii economici care vor participa la procedură, vor prezenta oferta financiară și de preț per bucată, iar in formularul F3.1 se va indica suma prețurilor pentru toate pozițiile. Vă multumim pentru interesul prezentat față de procedura dată.
Data:
16 iul 2021, 12:59
Subiectul întrebării:
mobilier
Întrebare:
Publicati va rog puncte de descarcare si cantitatea de mobilier la fiecare subdiviziune. Costul transportului per km nu arata total cheltueli.
Răspuns (16 iul 2021, 17:03):
Buna ziua, Puncte de descarcare vor fi diferite, în dependență de necesitățile întreprinderii. Cantitatea exactă va fi stabilită conform necesităților. Costul transportului per km Pe teritoriul mun. Chișinău - livrare/montare/prestare/executare - din contul operatorului economic la solicitarea autorității contractante, în termen de până la 15 (cinsprezece) zile din data semnării comenzii, pe parcursul anului 2021. - Costul transportului per km În afara mun. Chișinau – livrarea conform tarifelor ofertate, montare/prestare/executare - din contul operatorului economic la solicitarea autorității contractante, în termen de până la 15 (cinsprezece) zile din data semnării comenzii, pe parcursul anului 2021.
Data:
16 iul 2021, 13:03
Subiectul întrebării:
Mobilier de birou
Întrebare:
Buna ziua.Blatul meselor 1000*600*750 --1300*650*750trebuie fabricat din mdf cu pelicola ori PAL melaminat dublat 36mm? Tot asa intrebare dulap cu usi MDF pelicola,sau PAL melaminat?
Răspuns (16 iul 2021, 17:05):
Buna ziua, Blatul meselor 1000*600*750 --1300*650*750trebuie fabricat din PAL melaminat dublat 36mm. Dulap cu usi - MDF pelicolă.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.