1
Perioada de actualizare
de la 15.07.2021 10:53
până la 20.07.2021 08:30
2
Propunerea ofertelor
de la 20.07.2021 08:30
până la 27.07.2021 08:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 475 000 MDL
Perioada clarificărilor: 15 iul 2021, 10:53 - 20 iul 2021, 8:30
Perioada de depunere a ofertelor: 20 iul 2021, 8:30 - 27 iul 2021, 8:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparații capitale a pavajului edificiului SFS din mun. Bălţi
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Constantin Tănase 9
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Inna Șargu-Rusu
Telefonul de contact
022823393
Datele achizitiei
Data publicării
15 iul 2021, 10:45
Data ultimilor modificări
16 iul 2021, 11:06
Valoarea estimată (fără TVA)
475 000 MDL
Achizitii.md ID
21041939
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Constantin Tănase 9
Durata contractului
29 iul 2021 08:00 - 31 dec 2021 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparații capitale a pavajului edificiului SFS din mun. Bălţi CPV: 45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
declarația privind confirmarea identității beneficiarilor.doc
Documentele la ofertă
Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor
15.07.21 10:53
ds_lucrari.docx
Documentele la ofertă
Documentația standard
15.07.21 10:53
duae_ro_0.doc
Documentele la ofertă
DUAE
15.07.21 10:53
anunt_de_participare new.pdf anunt_de_participare new.pdf
tenderNotice
Anunț de participare pdf.
15.07.21 10:53
deviz.docx
billOfQuantity
Deviz
16.07.21 11:06

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

"VLADMIH COMPANY "

Preţul ofertei: 262 903,18 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Primaterax-nord

Preţul ofertei: 287 170,67 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

MEGA NORD CONSTRUCT

Preţul ofertei: 3 381 508,34 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Lucrări de reparații capitale a pavajului edificiului SFS din mun. Bălţi
Data:
15 iul 2021, 11:18
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
poz.4 simbol TsC02D1 Volum - 17100 m3? sau este greșeala in caiet de sarcini
Răspuns (16 iul 2021, 11:04):
În caietul de sarcini poz. 4 s-a comis o greșeală mecanică- unitatea de măsura 100 m3 și Cantitate conform datelor din proiect 1,71. Ca rezultat 1,71*100=171 m3 total.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări