1
Perioada de actualizare
de la 12.07.2021 11:30
până la 30.07.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 30.07.2021 10:00
până la 02.08.2021 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 5 022 375 MDL
Perioada clarificărilor: 12 iul 2021, 11:30 - 30 iul 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 30 iul 2021, 10:00 - 2 aug 2021, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație str-la 2 Schinoasa Deal, str-la 1 Schinoasa Deal și plombarea unor străzi din or.Codru
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), str.Costiujeni, 8
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tărîță Mihaela
Telefonul de contact
022792743
Datele achizitiei
Data publicării
12 iul 2021, 11:22
Data ultimilor modificări
21 iul 2021, 11:22
Valoarea estimată (fără TVA)
5 022 375 MDL
Achizitii.md ID
21041758
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), str.Costiujeni, 8
Durata contractului
9 aug 2021 11:23 - 9 nov 2021 11:23
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație str-la 2 Schinoasa Deal, str-la 1 Schinoasa Deal și plombarea unor străzi din or.Codru CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae_0 (1).semnat.pdf duae_0 (1).semnat.pdf
Documentele la ofertă
12.07.21 11:30
ds_lucrari (2) (1).semnat.pdf ds_lucrari (2) (1).semnat.pdf
Documentele la ofertă
21.07.21 11:22
anunț de participare (2).semnat.pdf anunț de participare (2).semnat.pdf
Documentele la ofertă
21.07.21 11:22

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Vicoliv Grup SRL

Preţul ofertei: 3 682 311,61 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

ANDIG TRANS

Preţul ofertei: 4 255 049,95 MDL
Statut: Învingător
Motivul: corespunde cerintelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări