1
Perioada de actualizare
de la 07.07.2021 15:35
până la 19.07.2021 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 19.07.2021 11:00
până la 28.07.2021 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 7 500 MDL
Perioada clarificărilor: 7 iul 2021, 15:35 - 19 iul 2021, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 19 iul 2021, 11:00 - 28 iul 2021, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Dulap p/n păstrare produse de igienă în grupe, cu 2 uși
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Ion Creangă 4/2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tatiana Oboroc
Telefonul de contact
022210335
Datele achizitiei
Data publicării
7 iul 2021, 14:25
Data ultimilor modificări
7 iul 2021, 15:35
Valoarea estimată (fără TVA)
7 500 MDL
Achizitii.md ID
21041618
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Ion Creangă 4/2
Durata contractului
2 aug 2021 14:30 - 31 dec 2021 15:24
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Dulap p/n păstrare produse de igienă în grupe, cu 2 uși CPV: 39100000-3 - Mobilier
Cantitatea: 6.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare .docx
Documentele la ofertă
7.07.21 15:35
documentatia_standard_bunuri .docx
Documentele la ofertă
7.07.21 15:35
duae .doc
Documentele la ofertă
7.07.21 15:35
declaratie_ro.doc
Documentele la ofertă
7.07.21 15:35

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Stejaur SA

Preţul ofertei: 7 500 MDL
Statut: Învingător
Motivul: este conformă cerinţelor documentației de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Anstelux SRL

Preţul ofertei: 9 500 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări