1
Perioada de actualizare
de la 28.06.2021 14:12
până la 08.07.2021 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 08.07.2021 15:00
până la 19.07.2021 15:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 49 220 MDL
Perioada clarificărilor: 28 iun 2021, 14:12 - 8 iul 2021, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 8 iul 2021, 15:00 - 19 iul 2021, 15:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Peste cu congelare uscata, superioara, fara glazura de gheata, de marime mare sau medie fara cap, ambalaj cutii din carton cu greutatea de 10 kg. Standart de referinta STAS - 20057-96.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-6201, MOLDOVA, Sîngerei, or.Sîngerei, str. Independentei, 124
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Liliana Crihan
Telefonul de contact
060729570
Datele achizitiei
Data publicării
28 iun 2021, 13:41
Data ultimilor modificări
30 iun 2021, 15:53
Valoarea estimată (fără TVA)
49 220 MDL
Achizitii.md ID
21041277
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-6201, MOLDOVA, Sîngerei, or.Sîngerei, str. Independentei, 124
Durata contractului
1 aug 2021 00:00 - 31 dec 2021 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Peste hec CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 1150.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
documentatia_standard_ 2 jum. 2021.semnat.pdf documentatia_standard_ 2 jum. 2021.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Documentația Standart
28.06.21 14:12
anunt_de_participare ii.semnat.pdf anunt_de_participare ii.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Anuntul de participare
29.06.21 15:29
duae nr. 146.semnat.pdf duae nr. 146.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Formular Standart
29.06.21 15:29

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Telemar

Preţul ofertei: 43 700 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Recunoscut învingător după criteriul cel mai mic preț
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL "Lovis Angro"

Preţul ofertei: 43 891,67 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

SRL BAGUETTE

Preţul ofertei: 46 000 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări