Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 1 212 000 MDL
Perioada clarificărilor: 29 iun 2021, 9:10 - 9 iul 2021, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 9 iul 2021, 12:00 - 21 iul 2021, 11:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Mentenanță și suport pentru Sistemul Informațional de raportare și evidență a Serviciilor medicale, componenta DRG și SIP
Informația despre anulare
Motivul anulării
Anularea procedurii de achiziție publică:
Se efectuează în temeiul art. 71 alin.(1) lit g) din Legea nr. 131/2015, ,,există abateri grave de la prevederile legale care afectează rezultatul procedurii de atribuire sau face imposibilă încheierea contractului. Prin abateri grave de la prevederile legale se înțelege faptul că pe parcursul analizei, evaluării şi/sau finalizării procedurii de atribuire se constată erori sau omisiuni, autoritatea contractantă aflîndu-se în imposibilitatea de a adopta măsuri corective fără ca acestea să conducă la încălcarea principiilor prevăzute la art. 7.”
Totodată, conform prevederilor alin. (3) al aceluiași articol, Decizia de anulare a procedurii de achiziție publică nu generează vreo obligaţie a autorităţii contractante sau a Agenției Naționale pentru Soluționarea Contestațiilor faţă de participanții la procedura respectivă, cu excepţia returnării garanţiei pentru ofertă.

Argumentare: Grupul de lucru în procesul de evaluare a ofertelor a constatat că, în sistemul M-Tender, pe platforma www.achizitii.md, au fost reflectate doar 2 loturi, pe când, conform documentației de atragere a ofertelor, urma a fi încărcate în sistem 2 loturi cu 2 poziții, ceea ce a dus la prezentarea de către operatorii economici a ofertelor ce nu corespund cerințelor din documentația de atragere. Astfel, situația creată afectează rezultatul procedurii de atribuire și face imposibilă încheierea contractului.
Data anulării
15 sept 2021, 14:57
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Vlaicu Pîrcălab,46
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ion Toma
Telefonul de contact
022-780-264
Datele achizitiei
Data publicării
29 iun 2021, 9:10
Data ultimilor modificări
15 sept 2021, 14:58
Achizitii.md ID
21041265
CPV
72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.