1
Perioada de actualizare
de la 25.06.2021 14:00
până la 05.07.2021 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 05.07.2021 11:00
până la 12.07.2021 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 144 000 MDL
Perioada clarificărilor: 25 iun 2021, 14:00 - 5 iul 2021, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 5 iul 2021, 11:00 - 12 iul 2021, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

---
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Piaţa Marii Adunări Naţionale 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Livia S
Telefonul de contact
+37322820954
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
25 iun 2021, 14:00
Valoarea estimată (fără TVA)
144 000 MDL
Achizitii.md ID
21041238
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Republica Moldova, mun. Chișinău, Piața Marii Adunări Naționale 1
Durata contractului
19 iul 2021 03:00 - 16 sept 2021 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
2.1 Surse de alimentare electrică continuă (UPS 3000VA) CPV: 31100000-7 - Motoare, generatoare şi transformatoare electrice
Cantitatea: 3.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
FDA
Documentele la ofertă
Fișa de date a achiziției
25.06.21 14:00
Anuntul de participare
Documentele la ofertă
Anunțul de participare
25.06.21 14:00
DUAE
Criterii de eligibilitate
DUAE
25.06.21 14:00
Anuntul de intentie
tenderNotice
Anunțul de intenție
25.06.21 14:00
Documentatia standard
Documentele la ofertă
Documentația standard
25.06.21 14:00

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

,,Fors-Computer” SRL

Preţul ofertei: 50 876,25 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerintelor solicitate la cel mai mic pret
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Rapid Link SRL

Preţul ofertei: 114 722,50 MDL
Statut: în aşteptare
3
Denumirea participantului:

TRIOMAC SRL

Preţul ofertei: 117 750 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

VOLTA SRL

Preţul ofertei: 146 353 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări