1
Perioada de actualizare
de la 25.06.2021 09:33
până la 05.07.2021 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 05.07.2021 09:00
până la 16.07.2021 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 40 000 MDL
Perioada clarificărilor: 25 iun 2021, 9:33 - 5 iul 2021, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 5 iul 2021, 9:00 - 16 iul 2021, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

12.C-arm ZEN-7000
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serviciul achizitii publice
Telefonul de contact
022250809, 022250707
Datele achizitiei
Data publicării
25 iun 2021, 9:24
Data ultimilor modificări
25 iun 2021, 9:33
Valoarea estimată (fără TVA)
40 000 MDL
Achizitii.md ID
21041217
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Durata contractului
19 iul 2021 03:00 - 31 dec 2021 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
12.1.DAP (Dose Area Product Meter) - compatibil cu C-arm ZEN-7000. Montarea se execută de către operatorul economic câștigător CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
declaratie (new 24.11.20).doc
Documentele la ofertă
25.06.21 09:33
5.doc standard 21041217.docx
Documentele la ofertă
25.06.21 09:33
6.duae (new 26.11.20) 21041217.doc
Documentele la ofertă
25.06.21 09:33

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Ancotec-Sistem

Preţul ofertei: 51 600 MDL
Statut: Învingător
Motivul: ok
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări