1
Perioada de actualizare
de la 23.06.2021 11:10
până la 18.07.2021 13:19
2
Propunerea ofertelor
de la 18.07.2021 13:19
până la 30.07.2021 13:19
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 6 125 000 MDL
Perioada clarificărilor: 23 iun 2021, 11:10 - 18 iul 2021, 13:19
Perioada de depunere a ofertelor: 18 iul 2021, 13:19 - 30 iul 2021, 13:19

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Piatră spartă de calcar

Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2023, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Varnița, 22
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Maria Gaja
Telefonul de contact
47-11-65
Datele achizitiei
Data publicării
23 iun 2021, 11:10
Data ultimilor modificări
14 iul 2021, 10:31
Achizitii.md ID
21041142
CPV
14212120-7 - Pietriş
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Piatră spartă de calcar
Buget: 6125000.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_0.semnat.pdf duae_ro_0.semnat.pdf
Documentele la ofertă
23.06.21 11:10
documentatia_standard_bunuri modificat.pdf documentatia_standard_bunuri modificat.pdf
Documentele la ofertă
28.06.21 11:36
fișa de date modificat.pdf fișa de date modificat.pdf
Documentele la ofertă
28.06.21 11:36
anunț de participare modificat.pdf anunț de participare modificat.pdf
tenderNotice
28.06.21 11:36
formulare.semnat.pdf formulare.semnat.pdf
Documentele la ofertă
14.07.21 10:31
Data:
28 iun 2021, 10:56
Subiectul întrebării:
Intrebare
Întrebare:
Buna ziua, concretizati va rog cantitatile, nu corespund.
Răspuns (28 iun 2021, 11:37):
Bună ziua. Urmăriți modificările efectuate
Data:
13 iul 2021, 19:34
Subiectul întrebării:
Documentele de calificare
Întrebare:
În punctul 15 Anuntul de participare, subpunctul 15,5 si 15,11 solicitati Declaratii conform ”Formularului anexat”. În documentele anexate la procedura de achizitie nu se regasesc astfel de formulare. Care sunt modelele si continutul formularelor solicitate pentru a fi complectate si prezentate?
Răspuns (14 iul 2021, 10:28):
Bună ziua, formularele model vor fi încărcate pe platforma achiziții. Urmăriți modificările.
Data:
14 iul 2021, 08:47
Subiectul întrebării:
Documentele de calificare
Întrebare:
Anuntul de participare, punctul 15, face trimitere in subpunctele 15.1, 15.6 si 15.8 la Formulare care nu sunt prevazute in Documentatia Standard. Solicitam corectarea Documentatie de licitatie conform legislatiei in vigoare.
Răspuns (14 iul 2021, 10:30):
Bună ziua, conform legislației în vigoare, autoritatea contractantă este în drept să solicite și alte documente înafară de cele indicate în documentația standard. Formularele model vor fi încărcate pe platforma achiziții.
Data:
14 iul 2021, 14:30
Subiectul întrebării:
Documente
Întrebare:
Palasati va rog documente care necesita completarea in format word ca sa le putem completa
Răspuns (14 iul 2021, 14:33):
Scriți posta electronica și le expediem
Data:
16 iul 2021, 10:17
Subiectul întrebării:
Specificatii tehnice
Întrebare:
Conform specificatie tehnice solicitate, toate fractiile de piatra sparta de calcar urmeaza a fi produse conform standardului SM SR EN 13043:2010. Conform certificatelor de conformitate prezentate de producatorii din RM, piatra sparta de calcar, in dependenta de clasa de granulorizitate, sunt produse in conformitate cu diferite standarde. Indicati standardul de calitate solicitat pentru fiecare clasa de granulozitate separat, astfel incit sa corespunda legislatiei in vigoare pe teritoriul Republicii Moldova.
Răspuns (16 iul 2021, 13:19):
Bună ziua, avînd în vedere că ÎM ”Exdrupo” va folosi piatra l-a lucrările de reparație și construcție a drumurilor, s-a solicitat standardul corespunzător domeniului desfașurat.
Data:
18 iul 2021, 12:28
Subiectul întrebării:
Cerințe de calificare
Întrebare:
Conform punctului 11 din Anuntul de participare, termenul de livrare este in decurs de 24 ore de la solicitarea beneficiarului cu transportul furnizorului in raza mun.Chisinau. Explicati cum va fi efectuata solicitarea de catre beneficiar si cum va fi calculat termenul de livrare?
Răspuns (18 iul 2021, 13:09):
Solicitarea va fi făcută prin intermediul metodelor electronice la datele de contact indicate de operatorul economic la licitație. Termenul de 24 ore, va fi calculat din momentul solicitării.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.