Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21040975
1
Perioada de actualizare
de la
17.06.2021 18:16
până la 11.07.2021 10:25
până la 11.07.2021 10:25
2
Propunerea ofertelor
de la
11.07.2021 10:25
până la 16.08.2021 14:56
până la 16.08.2021 14:56
3
Licitaţie
de la
17.08.2021 15:00
până la 17.08.2021 15:23
până la 17.08.2021 15:23
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
8 433 900 MDL
Perioada clarificărilor:
17 iun 2021, 18:16 - 11 iul 2021, 10:25
Perioada de depunere a ofertelor:
11 iul 2021, 10:25 - 16 aug 2021, 14:56
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Construcţia Anexei pentru 12 săli de clasă (P+E) şi sala sportivă la Liceul Teoretic „Nicolae Donici” Dubăsarii Vechi”, r. Criuleni.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-4822, MOLDOVA, Criuleni, s.Dubăsarii Vechi, str. Ştefan cel Mare
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
17 iun 2021, 18:16
Data ultimilor modificări
21 iun 2021, 12:18
Achizitii.md ID
21040975
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare.signed.pdf
anunt_de_participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
17.06.21 18:16
Data:
18 iun 2021, 09:10
Subiectul întrebării:
documentatia
Întrebare:
solicitam sa fie extins termenul de propunere a ofertelor - perioada indicata este prea mica pentru elaborarea ofertelor
Răspuns (21 iun 2021, 12:19):
până la 02.08.2021 09:30
Data:
18 iun 2021, 15:44
Subiectul întrebării:
Clarificare
Întrebare:
Buna ziua, in cazul achiziţiilor publice în care valoarea contractului care urmează să fie atribuit, estimată conform prevederilor art. 4, legea nr.131/2015 este mai mică decît pragurile prevăzute la art. 2 alin. (3), perioada cuprinsă între data publicării anunțului de participare în Buletinul achizițiilor publice și data-limită de depunere a ofertelor trebuie să fie de cel puțin 20 de zile. Solicităm să fie modificată data depunerii ofertelor.
Răspuns (21 iun 2021, 12:20):
până la 02.08.2021 09:30
Data:
18 iun 2021, 15:51
Subiectul întrebării:
Propunere
Întrebare:
Aceasta procedura se va desfășura cu licitație electronică, adica prin 3 runde de propunere a ofertelor. Propunem ca aceasta procedura sa se desfasoare fara licitatie electronica, iar Oferta sa fie finală și să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire. Modificati procedura!
Răspuns (28 iun 2021, 09:49):
nu vor fi schimbari
Data:
19 iun 2021, 09:43
Subiectul întrebării:
Garantie pentru oferta
Întrebare:
publicati rechizitele bancare in vederea transferului garantiei pentru oferta
Răspuns (28 iun 2021, 09:49):
la semnarea contractului
Data:
24 iun 2021, 16:22
Subiectul întrebării:
Solicitare
Întrebare:
Solicitam insistent modificarea procedurii din licitație electronica 3 runde,in cerere ofertei de preț cu respectarea Documentației de atribuire.
Răspuns (28 iun 2021, 09:50):
nu vor fi modificari
Data:
24 iun 2021, 16:43
Subiectul întrebării:
Volume lucrari electrotehnice
Întrebare:
Bloc 1; Bloc 2. Lipseste lista utilajelor electrotehnice
Răspuns (28 iun 2021, 09:50):
ultimile pagini la caietul de sarcini
Data:
26 iun 2021, 08:14
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Lista cu cantitatile de lucrari - Lucrari electrotehnice (Blocul 2. Sala de sport)
si
Lista cu cantitaţile de lucrări - Lucrari electrotehnice (Blocul 1. Anexa cu 12 clase)
recetele normelor standart nu prevad resursele de baza necesare de instalat (ex. automat, corp iluminat, priza etc)
clarificati va rog daca materialele respective le va achizitiona Autoritatea Contractanta sau este necesar de adaugat materialele respective in recetele normelor?
Răspuns (6 iul 2021, 12:40):
Lucrari electrotehnice conform caietului de sarcini. Resursele de baza necesare de instalat (ex. automat, corp iluminat, priza etc) le va achizitiona antreprenorul.
Data:
26 iun 2021, 08:15
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Anexa pentru 12 sali de clasa ( P+E ) si sala sportiva la liceul teoretic din s. Dubasarii Vechi, r - l Criuleni. Amenajare - poz. 6 DE10A - specificati modelul bordurelor (dimensiuni)?
Răspuns (6 iul 2021, 12:40):
Conform caietului de sarcini.
Data:
26 iun 2021, 11:12
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Anexa pentru 12 sali de clasa ( P+E ) si sala sportiva la liceul teoreric din s. Dubasarii Vechi, r - nul Criuleni
poz. 13, 19, 162 CA03G - specificati clasa betonului?
poz. 25, 39, 43, 49, 54, 59, 63 CA04F - specificati clasa betonului?
poz. 161 CA02C - specificati clasa betonului?
poz. 74 CE07A - specificati grosime si culoare tigla metalica?
poz. 80 CE20A - specificati diametrul jgheaburilor?
poz. 81 CE22A - specificati diametrul burlanelor?
poz. 85 IzH22A - care este grosimea cochiliilor din vata minerala?
poz. 158 DE10A - specificati modelul bordurelor?
Răspuns (6 iul 2021, 12:37):
conform caietului de sarcini
Data:
26 iun 2021, 11:12
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Anexa pentru 12 sali de clasa ( P+E ) si sala sportiva la liceul teoreric din s. Dubasarii Vechi, r - nul Criuleni. Sala de sport
poz. 14, 20, 21, 131, 136 CA03G - specificati clasa betonului?
poz. 27, 31, 36, 42, 47 CA04F - specificati clasa betonului?
poz. 13, 130, 145 CA02C - specificati clasa betonului?
poz. 63 CE20A - specificati diametrul jgheaburilor?
poz. 64 CE22A - specificati diametrul burlanelor?
Răspuns (6 iul 2021, 12:37):
conform caietului de sarcini
Data:
26 iun 2021, 11:12
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Anexa pentru 12 sali de clasa si sala sportiva la liceul teoretic din s. Dubasarii Vechi, r-nul Criuleni. Incalzire si ventilare
poz. 16, 39 - Radiator din fonta, specificati modelul, parametri tehnici necesari?
poz. 52, 60, 67 - care este modelul si dimensiunile grilelor de ventilare?
poz. 70 IzH12A - care este grosimea saltelelor din vata minerala?
poz. 71 VB09C - parametri tehnici pentru dispozitiv de ventilare pe perete, detaliati ce anume se solicita? precizam faptul ca receta standart prevede "Rama cu jaluzele fixe"!
Răspuns (6 iul 2021, 12:35):
conform caietului de sarcini
Data:
6 iul 2021, 13:41
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua, in conditiile art. 35 alin. (2) din Legea nr. 131/2015, Va rugam sa raspundeti in mod clar, complet si fara ambiguitati, cit mai repede posibil, la clarificarile mai sus solicitate, or raspunsul "conform caietului de sarcini" este unul incomplet si evaziv.
Atragem atentia ca in caietul de sarcini pentru pozitiile mai sus indicate lipseste clasa betonului (cititi cu atentie descrierea lucrarilor in caietul de sarcini, citez: Beton armat turnat cu mijloace clasice, in fundatii, socluri, ziduri de sprijin, pereti sub cota zero, preparat cu centrala de betoane sau beton marfa conform. art. CA01, turnare cu mijloace clasice, beton armat clasa..), aceasta caracteristica este foarte importanta si influenteaza calitatea constructiei si proprietatile de rezistenta a acesteia dar si pretul de achizitie al materialului. Exact asa si pentru restul cerintelor minime pentru prezizarile cu referire la densitate, grosime, model ect al materialelor mentionate mai sus: Radiatoare, saltele din vata minerala, dispozitiv de ventilare, burlane, jgheaburi, borduri. Totodata insitam sa va familiarizati cu prevederile pct. 24 si pct. 27 din Regulamentul privind achizițiile publice de lucrări, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 638/2020
Răspuns (9 iul 2021, 10:21):
Buna ziua, suntem nespus de bucurosi că sunt oameni cointeresati de proiectul nostru. Raspuns la aceste intrebari puteti gasi în proiectul anexei, pe care v-il pum oferi la fata locului.
Data:
7 iul 2021, 13:18
Subiectul întrebării:
Adresare
Întrebare:
Onorata A.C. D-tra sinteti obligați sa răspundeți la întrebările adresate ce fac referință la caietul de sarcini care este îndeplinit conform proiectului.Lăsați sa dea răspuns proiectantul pe care l-ați contractat.
Și totodata am o întrebare la colegii noștri antreprenori,chiar așa de naivi sistem ca venim de fiecare data la tendere cu prețuri mizere,alții așa și vin cu prețurile la materiale din luna Ianuarie și cu minus 35-45% de la prețul estimativ,mai bine ar fi sa nu fie afișat prețul estimativ,care alții așa și se conduc,ne batem joc singuri de munca noastră,statul îți da cu o mina și-ți ia cu doua,sa țineți minte cum și la aceasta lucrare o sa se găsească vreo unul dacă nu mai mulți sa vina cu 3-4 mln.poate o veni timpul cind o fi bine și la noi
Răspuns (9 iul 2021, 10:25):
Aveţi perfecta dreptate noi suntem obligaţi să raspundem in masura competentelor, celelalte neclarităti le putem clarifica pe loc din proiectul de executie.
Data:
9 iul 2021, 15:54
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Stimata Autoritate contractanta, Va informam urmatoarele:
1. caiet de sarcini – contine, in mod obligatoriu, specificatii tehnice. Acestea definesc, dupa caz si fara a se limita la cele ce urmeaza, caracteristici referitoare la nivelul calitativ, tehnic si de performanta, siguranta in exploatare, dimensiuni, precum si sisteme de asigurare a calitatii, tehnologie, norme, coduri sau simboluri, teste si metode de testare, ambalare, etichetare, marcare, conditiile pentru certificarea conformitatii cu standarde relevante sau altele asemenea (vedeti pct. 31 din HG nr. 669/2016);
2. conform art. 15 alin. (2) lit.c) din Legea nr. 131/2015 - Grupul de lucru sa asigure publicitatea si transparenta procedurilor de achizitie publica;
3. conform art. 35 alin. (2) din Legea nr. 131/2015 - Autoritatea contractanta are obligatia de a raspunde, in mod clar, complet si fara ambiguitati, cit mai repede posibil, la orice clarificare solicitata, intr-o perioad care nu trebuie s depaseasca, de regula, 3 zile lucratoare de la primirea unei astfel de solicitari din partea operatorului economic.
4. conform art. 35 alin. (3) din Legea nr. 131/2015 - Autoritatea contractanta are obligatia de a transmite fiecarui operator economic care a depus o cerere de participare raspunsurile la orice solicitare de clarificare, insotite de intrebarile aferente, luind masuri pentru a nu dezvalui identitatea celui care a solicitat clarificările respective, precum si de a publica aceste răspunsuri în SIA „RSAP”.
PRIN URMARE APRECIEM CRITIC INACTIUNEA AUTORITATII CONTRACTANTE DE A RESPECTA LEGEA,
VA RUGAM SA ASIGURATI TRANSPARENTA ACESTEI PROCEDURI DE ACHIZITIE PUBLICA SI SA OFERITI RASPUNSURILE AICI FIE CORECTATI CAIETUL DE SARCINI in semnsul respectatii conditiilor art. 7 din Legea nr. 131/2015 - Principiile de reglementare a relatiilor privind achizitiile publice
Răspuns (11 iul 2021, 10:23):
In urma consultarilor cu proiectantul, responsabilul tehnic si grupul de lucru va aducem la cunostinta ca raspuns la intrebarile adresate anterior le puteti gasi in caietul de sarcini si proiectul de executie pe care v-il putem prezenta la fata locului.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK