1
Perioada de actualizare
de la 17.06.2021 17:29
până la 22.06.2021 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 22.06.2021 12:00
până la 28.06.2021 18:00
3
Licitaţie
29.06.2021 15:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 500 000 MDL
Perioada clarificărilor: 17 iun 2021, 17:29 - 22 iun 2021, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 22 iun 2021, 12:00 - 28 iun 2021, 18:00
Începutul licitației: 29 iun 2021, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de consultanță pentru efectuarea analizei funcționale / instituționale a structurii administrației municipiului Chișinău și oferirea recomandărilor pentru modernizare.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Columna, 106
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Roman VITIUC
Telefonul de contact
022226338
Datele achizitiei
Data publicării
17 iun 2021, 17:20
Data ultimilor modificări
17 iun 2021, 17:55
Valoarea estimată (fără TVA)
500 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
5 000 MDL
Achizitii.md ID
21040972
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Columna, 106
Durata contractului
30 iun 2021 18:00 - 30 dec 2021 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de consultanță pentru efectuarea analizei funcționale / instituționale a structurii administrației municipiului Chișinău și oferirea recomandărilor pentru modernizare. CPV: 79400000-8 - Consultanţă în afaceri şi în management şi servicii conexe
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
Documentele lotului
caiet de sarcini.semnat.pdf
17.06.21 17:55

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Dynamic Integrated Processes SRL

Preţul ofertei: 500 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunderea ofertei cu cerințele Anunțului de Participare și Caietului de sarcini
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări