Achiziţie publică
21040839
Lotul 3: Extinderea termenului de garanție a infrastructurii hardware pentru soluția DCU
1
Perioada de actualizare
de la 15.06.2021 16:53
până la 25.06.2021 11:00
până la 25.06.2021 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 25.06.2021 11:00
până la 09.07.2021 11:00
până la 09.07.2021 11:00
3
Licitaţie
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA
54 166,67 MDL
Perioada clarificărilor:
15 iun 2021, 16:53 - 25 iun 2021, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor:
25 iun 2021, 11:00 - 9 iul 2021, 11:00
Începutul licitației:
nu va fi folosită
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Tip: Extinderea termenului de garanţie pentru 3 (trei) servere HPE DL380 Gen10 24SFF CTO, procurate în anul 2018.
Cerințe: Serviciile urmează a fi prestate în baza prelungirii contractului de garanție cu producătorul pentru perioada 01.09.2021 – 31.08.2022 pentru serverele HPE DL380 Gen10 24SFF CTO cu datele de referință:
- p/n: 868704-B21;
- s/n: CZ28330F7Q, CZ28330F7R, CZ28330F7N.
Cerințe generale de prestare a serviciilor în perioada extinsă a termenului de garanție trebuie să include minim următoarele:
1. Posibilitatea contactării imediate a Ofertantului (Prestatorului) la linia „hot-line” în scopul raportării unei defecţiuni sau probleme.
2. Timpul de reacție din partea Prestatorului nu trebuie să depăşească 1 oră (în zilele de lucru, intervalul de timp 08:00 – 18:00);
3. Diagnosticarea problemei nu trebuie să depăşească 1 zi lucrătoare. În cazul în care la necesitatea Beneficiarului executarea lucrărilor de diagnosticare trebuie să se efectueze în ore/zile nelucrătoare, termenul de diagnosticare poate fi extins până la 5 zile lucrătoare;
4. Înlăturarea problemei nu trebuie să depăşească 10 zile lucrătoare. Înlăturarea problemei presupune repararea sau substituirea componentelor defectate, instalarea, configurarea şi testarea funcţionării adecvate a lor. Pentru înlăturarea cu întârziere a problemei, Prestatorul va plăti o penalitate în mărime de 1% din costul anual a serviciilor aferent unui echipament indicat în această poziție pentru fiecare zi lucrătoare de întârziere;
5. Efectuarea lucrărilor de suport și upgrade a softului firmware și a softului integrat care asigură funcționalitatea echipamentului în limita versiunilor disponibile pentru echipamentul deservit;
6. Diagnosticarea echipamentelor și rezolvarea problemelor legate de situații excepționale sau funcționarea nestabilă a echipamentului;
7. Propunerea de metode de soluționare și prevenire a incidentelor;
8. Toate lucrările de deservire şi reparaţie a echipamentului se execută în sediul Beneficiarului de către personalul calificat din contul Prestatorului, utilizând componentele noi livrate de producătorul echipamentului. Toate serviciile legate de înlăturarea defecțiunilor sau problemelor (inclusiv corespondența cu producătorul, transportarea, vămuirea pieselor de schimb și celor defectate, etc.) vor fi efectuate de către Prestator din contul său. Garanţia include costul pieselor şsi al manoperei;
9. La solicitarea Beneficiarului lucrările de diagnosticare, deservire / reparaţie se execută de către personalul Prestatorului şi în afară zilelor de lucru (în zilele de odihnă);
10. La finisarea perioadei de garanție extinsă, Prestatorul va fi obligat să prezinte Raportul privind executarea Serviciilor în baza căruia se va semna Actul de prestare a serviciilor.
Forma prezentării garanției: Prestatorul va trebui să prezinte până la 01.09.2021 un document confirmativ parvenit de la compania producător, care să garanteze extinderea termenului de garanţie pentru echipament, sau o confirmare pe site-ul producătorului că produsele sunt acoperite de garanție pentru perioada solicitată. Pentru confirmarea extinderii garanției cu întârziere, Prestatorul va plăti o penalitate în mărime de 0,1% din costul poziției confirmate cu întârziere.
Cerințe: Serviciile urmează a fi prestate în baza prelungirii contractului de garanție cu producătorul pentru perioada 01.09.2021 – 31.08.2022 pentru serverele HPE DL380 Gen10 24SFF CTO cu datele de referință:
- p/n: 868704-B21;
- s/n: CZ28330F7Q, CZ28330F7R, CZ28330F7N.
Cerințe generale de prestare a serviciilor în perioada extinsă a termenului de garanție trebuie să include minim următoarele:
1. Posibilitatea contactării imediate a Ofertantului (Prestatorului) la linia „hot-line” în scopul raportării unei defecţiuni sau probleme.
2. Timpul de reacție din partea Prestatorului nu trebuie să depăşească 1 oră (în zilele de lucru, intervalul de timp 08:00 – 18:00);
3. Diagnosticarea problemei nu trebuie să depăşească 1 zi lucrătoare. În cazul în care la necesitatea Beneficiarului executarea lucrărilor de diagnosticare trebuie să se efectueze în ore/zile nelucrătoare, termenul de diagnosticare poate fi extins până la 5 zile lucrătoare;
4. Înlăturarea problemei nu trebuie să depăşească 10 zile lucrătoare. Înlăturarea problemei presupune repararea sau substituirea componentelor defectate, instalarea, configurarea şi testarea funcţionării adecvate a lor. Pentru înlăturarea cu întârziere a problemei, Prestatorul va plăti o penalitate în mărime de 1% din costul anual a serviciilor aferent unui echipament indicat în această poziție pentru fiecare zi lucrătoare de întârziere;
5. Efectuarea lucrărilor de suport și upgrade a softului firmware și a softului integrat care asigură funcționalitatea echipamentului în limita versiunilor disponibile pentru echipamentul deservit;
6. Diagnosticarea echipamentelor și rezolvarea problemelor legate de situații excepționale sau funcționarea nestabilă a echipamentului;
7. Propunerea de metode de soluționare și prevenire a incidentelor;
8. Toate lucrările de deservire şi reparaţie a echipamentului se execută în sediul Beneficiarului de către personalul calificat din contul Prestatorului, utilizând componentele noi livrate de producătorul echipamentului. Toate serviciile legate de înlăturarea defecțiunilor sau problemelor (inclusiv corespondența cu producătorul, transportarea, vămuirea pieselor de schimb și celor defectate, etc.) vor fi efectuate de către Prestator din contul său. Garanţia include costul pieselor şsi al manoperei;
9. La solicitarea Beneficiarului lucrările de diagnosticare, deservire / reparaţie se execută de către personalul Prestatorului şi în afară zilelor de lucru (în zilele de odihnă);
10. La finisarea perioadei de garanție extinsă, Prestatorul va fi obligat să prezinte Raportul privind executarea Serviciilor în baza căruia se va semna Actul de prestare a serviciilor.
Forma prezentării garanției: Prestatorul va trebui să prezinte până la 01.09.2021 un document confirmativ parvenit de la compania producător, care să garanteze extinderea termenului de garanţie pentru echipament, sau o confirmare pe site-ul producătorului că produsele sunt acoperite de garanție pentru perioada solicitată. Pentru confirmarea extinderii garanției cu întârziere, Prestatorul va plăti o penalitate în mărime de 0,1% din costul poziției confirmate cu întârziere.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
15 iun 2021, 16:44
Data ultimilor modificări
15 iun 2021, 16:53
Valoarea estimată (fără TVA)
54 166,67 MDL
Achizitii.md ID
21040839
MTender ID
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Durata contractului
24 aug 2021 16:50 - 31 aug 2022 16:52
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de extindere a termenului de garanţie pentru 3 (trei) servere HPE DL380 Gen10 24SFF CTO
CPV: 50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
S&T Mold
Preţul ofertei:
54 160 MDL
Statut:
Învingător
Corespunde tuturor cerințelor de calificare și tehnice minime obligatorii solicitate
20.07.21 15:00
Motivul: Corespunde tuturor cerințelor de calificare și tehnice minime obligatorii solicitate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Documente de depunere
Data încărcării:
6.07.21 08:50
Data deschiderii:
9.07.21 11:00
Propunere financiară
Data încărcării:
6.07.21 08:50
Data deschiderii:
9.07.21 11:00
Propunere financiară
Data încărcării:
6.07.21 08:50
Data deschiderii:
9.07.21 11:00
Documente de depunere
Data încărcării:
6.07.21 08:50
Data deschiderii:
9.07.21 11:00
garantia pentru oferta.signed.pdf
garantia pentru oferta.signed.pdf
ID: b8e0aefa-7ec1-4995-aab5-7282baabd0b3
Documente de depunere
Data încărcării:
6.07.21 08:50
Data deschiderii:
9.07.21 11:00
Documente de depunere
Data încărcării:
6.07.21 08:50
Data deschiderii:
9.07.21 11:00
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK