1
Perioada de actualizare
de la 10.06.2021 13:23
până la 21.06.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 21.06.2021 10:00
până la 30.06.2021 14:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 40 000 MDL
Perioada clarificărilor: 10 iun 2021, 13:23 - 21 iun 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 21 iun 2021, 10:00 - 30 iun 2021, 14:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Masă pentru birou
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Vitalie Rohac
Telefonul de contact
79632128
Datele achizitiei
Data publicării
10 iun 2021, 12:10
Data ultimilor modificări
17 iun 2021, 12:28
Valoarea estimată (fără TVA)
40 000 MDL
Achizitii.md ID
21040650
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Durata contractului
30 iul 2021 03:00 - 15 dec 2021 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Masă pentru birou. Dimensiuni: 1200x600x750 Material: PAL melaminat 18mm. Un dulap cu 3 poliţe: 400x500x200 cu mîner din metal cromat 160 mm. Un sertar:400x600x150 cu miner din metal cromat. Culoare – fag; Livrarea: 3 buc. - mun. Chişinău, str. Haltei 23; 21 buc - mun. Chişinău, str. Vasile Lupu 37. CPV: 39100000-3 - Mobilier
Cantitatea: 24.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia standart mobilier.signed.pdf documentatia standart mobilier.signed.pdf
Documentele la ofertă
Documentatia standart
10.06.21 13:23
documentatia standart mobilier.docx
Documentele la ofertă
documentatia standard
10.06.21 13:23
anunt de participare mobilier.signed.pdf anunt de participare mobilier.signed.pdf
Documentele la ofertă
Anunt de participare
10.06.21 13:23
duae.doc
Documentele la ofertă
DUAE
10.06.21 13:23

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Hiperteh

Preţul ofertei: 26 400 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Pretul cel mai scazut
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Nord-Garant

Preţul ofertei: 31 224 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

DIGHIVA

Preţul ofertei: 40 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

Anstelux SRL

Preţul ofertei: 43 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări