1
Perioada de actualizare
de la 08.06.2021 11:52
până la 22.06.2021 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 22.06.2021 11:00
până la 09.07.2021 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 19 000 MDL
Perioada clarificărilor: 8 iun 2021, 11:52 - 22 iun 2021, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 22 iun 2021, 11:00 - 9 iul 2021, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

CPV: 48000000-8
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Piaţa Marii Adunări Naţionale 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Livia S
Telefonul de contact
+37322820954
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
8 iun 2021, 11:52
Valoarea estimată (fără TVA)
19 000 MDL
Achizitii.md ID
21040520
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Republica Moldova, mun. Chișinău, Piața Marii Adunări Naționale 1
Durata contractului
26 iul 2021 03:00 - 16 aug 2021 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
3.1 Prelungirea subscripției pentru FortiClient EMS CPV: 48200000-0 - Pachete software pentru reţele, internet şi intranet
Cantitatea: 100.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
DUAE
Criterii de eligibilitate
DUAE
8.06.21 11:52
Documentatia standard
Documentele la ofertă
Documentația standard
8.06.21 11:52
Anuntul de participare
Documentele la ofertă
Anunțul de participare
8.06.21 11:52
Anuntul de intentie
tenderNotice
Anunțul de intenție
8.06.21 11:52
FDA
Documentele la ofertă
Fișa de date a achiziției
8.06.21 11:52

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

BTS PRO

Preţul ofertei: 38 135 MDL
Statut: Anulat
Motivul: În temeiul art. 71 alin. (1) lit. d) din Legea 131/2015 pentru Lotul nr. 3 procedura de achiziții a fost anulată din cauză că au fost depuse numai oferte care depășesc cu 30% valoarea estimată a achiziției
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări